تصویر
مشکلات پروژه کنار گذر شمالی کرج بررسی شد
10 اسفند 1401 - 14:10
2
جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات پروژه کنار گذر شمالی کرج به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات پروژه کنار گذر شمالی به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز برگزار شد.

احمد افضلی در این جلسه با اشاره به وضعیت پروژه کنار گذر شمالی کرج گفت: ملی بودن این پروژه و اهمیت بالای آن برکسی پوشیده نیست و آنچه در خصوص این استان همیشه مطرح و قابل توجه بوده موقعیت استراتژیک آن در حوزه ارتباطی به عنوان یک شاه راه مرکزی است.
وی افزود: از این رو پیشبرد دقیق و مهندسی شده آن از وظایف اصلی ما به شمار می رود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز تصریح کرد: یکی از گره های اصلی این پروژه با نام Bصفر که شامل ۴ کیلومتر آخر آن تا بهشت سکینه می باشد در اولویت بررسی ارزیابی است و تا هفته آینده اقدامات اصلی و لازم برای شروع کار انجام خواهد شد.
افضلی ادامه داد: امیدواریم با ارزیابی درست و کارشناسی دقیق در نیمه اول سال ۱۴۰۲ این فاز به پایان برسد.

وی در خصوص ادامه پروژه کنار گذر شمالی با نام B1 و B2 تصریح کرد: پل های تعبیه شده در این نواحی که شامل پل های خلج آباد و پل رودخانه کرج-چالوس می باشد نیز پیشرفت خوبی داشته و همچنان بدون وقفه در دست تکمیل است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.