تصویر
مشکل آبگرفتگی خیابان شبنم ۷ حل شد
07 بهمن 1400 - 9:36
4
معاون عمران منطقه شش شهرداری کرج از آغاز عملیات جدول گذاری و رفع مشکل آبگرفتگی خیابان شبنم ۷ خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون عمران منطقه شش شهرداری از آغاز عملیات جدول گذاری و رفع مشکل آبگرفتگی خیابان شبنم ۷ خبر داد.

مهدی خوانین زاده با تاکید بر ضرورت اجرای کیفی پروژه‌های زیرساختی شهرداری اظهار کرد: اجرای طرح‌های عمرانی بیشترین حجم فعالیت‌های مدیریت شهری و مناطق تحت پوشش این مجموعه را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: به منظور اجرای فعالیت‌های عمرانی و رفاهی در سطح منطقه و ارائه خدمات در راستای توسعه آبادانی شهر، عملیات اجرای پروژه جدول گذاری در خیابان شبنم ۷ آغاز شده است.
معاون عمران منطقه شش گفت: جداول و کانال‌های آب‌های سطحی در مسیر خیابان شبنم ۷ دچار فرسایش و شکستگی شده بودند و با توجه به اینکه در فصل بارندگی قرار داریم، طی هفته جاری نسبت به اصلاح و ترمیم آنها اقدام شد.
وی افزود: این امر باهدف رضایمندی شهروندان و ایجاد سیمای بصری مناسب‌تر در این محل که قبل‌تر مکانی برای تجمع نخاله‌های ساختمانی و پسماند بود صورت گرفته است.
خوانین زاده گفت: منطقه شش تلاش دارد با برنامه ریزی مدون و پایش‌ مستمر، پروژه‌های رفع انسداد و هدایت آب‌های سطحی در سطح منطقه را با جدیت بیشتر انجام دهد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.