تصویر
مشکل آب شهرمهستان را بزودی حل خواهیم کرد
30 شهریور 1402 - 9:02
شناسه : 656992
4
شانزدهمین جلسه ستاد توسعه شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی فرماندار محترم و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، شهردار واعضای شورای اسلامی شهر مهستان، اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهرجدید مهستان و مدیران دستگاههای عضو ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

شانزدهمین جلسه ستاد توسعه شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی فرماندار محترم و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، شهردار واعضای شورای اسلامی شهر مهستان، اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهرجدید مهستان و مدیران دستگاههای عضو ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در این جلسه ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تکریم یاد و خاطره شهدای والامقام، به سخنرانی پرشور رئیس جمهور محترم در اجلاس سازمان ملل اشاره کرد که با سخنان خود لیبرال دموکراسی غرب را به چالش کشید و مدعیان دروغین مبارزه با تروریست را به استهزاء و تمسخر گرفت.
وی در ادامه گفت: شانزدهمین جلسه ستاد توسعه پایدار شهرستان، مختص بررسی و تأمین نیازهای شهر مهستان برگزار شده است و بنا داریم در این جلسات که منبعد بصورت جلسات کارگروه دنبال خواهد شد، انبوه کارهای انجام نشده در سال‌های گذشته را بررسی و به سر انجام برسانیم.
دکتر البرزی افزود: "جلسه بررسی و تأمین نیازهای شهر مهستان" از امروز با عنوان "کارگروه شورای توسعه شهر مهستان" ادامه پیدا می کند و همچنین ستاد توسعه پایدار شهرستان در ۶ کارگروه برای ۴ شهر و ۲ بخش شکل گرفته است و شهرداران و بخشداران شهرستان بعنوان دبیران این کارگروه‌ها منصوب می شوند و در شهرداری و بخشداریها واحدی تحت عنوان دبیرخانه راه اندازی خواهد شد .
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: در دبیرخانه توسعه شهرها و بخش ها، برنامه هایی برای اعضای شوراهای اسلامی در حوزه های مختلف ایجاد خواهد شد و آنها با استفاده از فکر و ایده صاحب نظران، برنامه های خود را برای توسعه شهرها و بخش ها اعلام می کنند و شهرداران وبخشداران نیز بایستی ساز وکارهای اجرایی خود را در این جلسات ارائه دهند و با این کار ادعا می کنیم در آینده نزدیک، شهرستان ساوجبلاغ را به کارگاه سازندگی تبدیل خواهیم کرد.
وی گفت: برنامه فرمانداری برای شهرستان، سیاست گذاری خواهد بود و در جلسات کارگروه شورای توسعه، مسائل را از شهرداران وبخشداران مطالبه و پیگیری خواهیم کرد و همه باید چنان کار کنیم تا حرفی برای گفتن دیگران باقی نماند.
دکترالبرزی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل قطعی آب در شهر مهستان پرداخت و گفت: این نوید را به مردم شریف مهستان می دهم که مشکل قطعی آب شهر را بزودی حل کنیم.
رئیس ستاد توسعه پایدار شهرستان ساوجبلاغ افزود: برای سال تحصیلی جدید، چهار مدرسه به فضاهای آموزشی شهرستان در شهر مهستان افزوده می شود و همچنین کلنگ آغاز عملیات اجرایی چندین مدرسه جدید نیز در این شهر به زمین زده می شود.

?دکترالبرزی در پایان با اشاره به مشکلات عدیده در شهر مهستان تصریح کرد: شهر مهستان آنقدر وسیع است که انبوه کارهای انجام شده در دو سال اخیر به چشم نمی آید، ولی چنان برنامه ریزی و اراده کرده ایم با عنایت خداوند طوری پیش برویم تا بتوانیم در طول یکسال، به اندازه ۱۰ سال کار کنیم.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.