تصویر
مشکل ارتباطی کوچه عطار در مشکین دشت پس از سال‌ها مرتفع شد
02 مرداد 1401 - 11:05
2
شهردار مشکین دشت گفت: مشکلات ارتباطی ساکنین کوی عطار که طی سالیان متمادی به صورت دو سر بن بست بوده است، با همکاری دستگاه قضایی مرتفع شد.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار مشکین دشت گفت: مشکلات ارتباطی ساکنین کوی عطار که طی سالیان متمادی به صورت دو سر بن بست بوده است، با همکاری دستگاه قضایی مرتفع شد.

علیرضا صفرخانلو، شهردار مشکین دشت، در خصوص کوچه ای در شهر مشکین دشت که ورودی و خروجی آن بن بست بود و ساکنین محل حین تردد با مشکل مواجه می‌شدند، گفت: وضعیتِ کور ارتباطی کوچه عطار که به جهاتِ مشکلاتی از گذشته به صورت دو سر بن بست بوده و مسائلی را برای شهروندان و ساکنین ایجاد کرده بود، یکی از موضوعات خاص شهر مشکین دشت بود که قبلاً نیز بازتاب های زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی داشته است.
شهردار مشکین دشت ادامه داد: طبیعتاً وضعیت قبلی کوچه عطار مشکلاتی را برای شهروندان در ترددهای روزانه و همین طور دستگاه هایی همچون آتش نشانی، اورژانس، شهرداری و.
.
.
که بر حسب وظیفه ذاتی در صورت نیاز باید نسبت به اعزام نیرو و ماشین آلات به محل اقدام نمایند، ایجاد کرده بود که این وضعیت شایسته شأن شهروندان و خانوارهای محترم ساکن در این معبر نبود و مدیریت شهری نسبت به رفع آن احساس مسؤولیت و تکلیف داشت.
به گفته وی مدیریت شهری مشکین دشت از طریق برگزاری نشست‌ها و جلساتی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و معاونین وی، شرح واقع و در ادامه بازدید از وضعیت کور ارتباطی کوچه عطار، در صدد رفع مسئله بر آمد که در نهایت مسیر ارتباطی برای این کوچه پس از سالها تامین و دغدغهِ دیرین ساکنین محترم مرتفع شد.
منبع فارس

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.