تصویر
مشکل خطوط تلفن روستای کندر برطرف می‌شود
01 آبان 1401 - 8:47
1
معاون امور تجاری و مشتریان در مخابرات منطقه استان البرز گفت: عملیات در بخش کندر آغاز شد که در هفته جاری ارتباطات سه راهی کندر را برطرف خواهیم کرد و ارتباطات برقرار می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون امور تجاری و مشتریان در مخابرات منطقه استان البرز گفت: عملیات در بخش کندر آغاز شد که در هفته جاری ارتباطات سه راهی کندر را برطرف خواهیم کرد و ارتباطات برقرار می‌شود.

حمیدرضا رحیمی، معاون امور تجاری و مشتریان در مخابرات منطقه استان البرز، در خصوص مشکل بخش سه راهی کندر تا پورکان، گفت: به دلیل سرقت و گاز کشی دچار اختلال شده بود که جلسات متعددی برگزار شد تا راهکارهای متنوعی را برنامه ریزی کردیم.
وی با اشاره به اینکه از روز گذشته عملیات در بخش کندر آغاز شد، افزود: در هفته جاری ارتباطات سه راهی کندر را برطرف خواهیم کرد و ارتباطات برقرار می‌شود.
رحیمی در ادامه در خصوص جا به جایی خطوط تلفن ثابت، گفت: امکانات ما با توجه به ساخت و سازهای که در شهر هست باید تناسب داشته باشیم ما در بعضی جاها امکانات فراهم می‌کنیم اما ساخت و سازها یا تقاضا‌ها بیشتر از ظرفیت ما است.
وی با بیان اینکه ما عضویت را در مکالمات به دایره خویش دادیم و در مرحله بعد به تغییر مکان، افزود: چون ما تعهد داریم یک بار تلفن را تقدیم مشتریان کنیم اما برای تغییر مکان به شرط وجود امکانات این کار را انجام می‌دهیم.
رحیمی گفت: اگر جایی امکانات مخابرات کمتر از ظرفیت باشد قطعا این اتفاقات رخ می‌دهد و در نوبت قرار می‌گیرند، با آنها مکاتبه صورت می‌گیرد و مطلع می‌شوند که ظرفیت فراهم شده است.
وی در خصوص حداقل رقم برای مکالمات صوتی که در نظر گرفته‌اند، گفت: در شهر‌های مرکز استان ۱۵ هزار تومان و سایر شهر‌ها ۱۰ هزار تومان است، حداقل کارکرد تلفن از شهریور ماه امسال ۱۵ هزار تومان شده حتی اگر مشتری استفاده هم نکند این ۱۵ هزارتومان بر اساس قانونی که سازمان تنظیم به مخابرات ابلاغ کرده این هزینه مشمول خواهد شد.
رحیمی افزود: اگر بیشتر از ۱۵ هزار تومان تلفن کار کند، مبلغ کارکرد منظور می‌شود، هر تلفنی اگر هم کار نکند حداقل ۱۵ هزار تومان در سطح شهر و شهرستان‌ها هم ۱۰ هزار تومان مشمول می‌شود.
منبع فارس برچسب ها: معاون امور تجاری و مشتریان در مخابرات منطقه استان البرز گفت: عملیات در بخش کندر آغاز شد که در هفته جاری ارتباطات سه راهی کندر را برطرف خواهیم کرد و ارتباطات برقرار می‌شود.
معاون امور تجاری و مشتریان در مخابرات منطقه استان البرز گفت: عملیات در بخش ک

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.