تصویر
مشکل صدور پروانه ساخت اراضی شمال شهرک الغدیر اشتهارد مرتفع شد
18 اسفند 1401 - 8:42
3
شهردار اشتهارد گفت: مشکل صدور پروانه ساخت اراضی معروف به کربلایی محمدرضا غلامی واقع در ضلع شمال شهرک الغدیر این شهر مرتفع شد.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار اشتهارد گفت: مشکل صدور پروانه ساخت اراضی معروف به کربلایی محمدرضا غلامی واقع در ضلع شمال شهرک الغدیر این شهر مرتفع شد.

مهندس "مهدی مهدوی نیا" در جشن منتظران ظهور، ضمن تبریک ولادت یگانه منجی عالم بشریت امام زمان (عج) افزود: مشکل چند ده ساله این اراضی با پیگیری مالکین و مسئولان گذشته و فعلی در زمینه صدور پروانه ساخت مرتفع شد.
وی اظهارداشت: این اراضی دارای ۱۱۴ قطعه زمین به وسعت بیش از پنج هکتار است که پیش از این امکان صدور پروانه ساخت و بهره مندی از خدمات شهری را نداشتند.
مهندس مهدوی نیا گفت: اکنون مالکان اراضی معروف به کربلایی محمدرضا غلامی می توانند با داشتن سند تک برگ برای صدور پروانه ساخت به شهرداری مراجعه کنند.
شهردار اشتهارد اعلام داشت: مشکل صدور اسناد مالکیت دیگر نقاط شهری نیز از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر در حال پیگیری است و به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.
این مسئول گفت: انتظار می رود با پیگیری، تعامل و همکاری مسئولان ذی ربط و دستگاه های ناظر و اجرایی بتوان بستر خدمت رسانی به شهروندان را بیش از گذشته در این شهر فراهم کرد.

لازم به ذکر است: شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و فرمانده انتظامی شهرستان در پایان جشن منتظران ظهور از برندگان مسابقه مهدویت و برندگان مسابقه دارت و دکلمه خوانی فاطمه حکیم زاده در وصف امام زمان (عج) تجلیل کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.