مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: حدود ۱۱ میلیون متر مکعب آب در سال مصرف نیروگاه منتظرقائم است که این میزان مصرف این نیروگاه را جزو پرمصرف‌ترین‌ها از سفره‌های زیرزمینی استان قرار داده است.

استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حمیدرضا نامداری صبح امروز در سومین نشست شورای اداری شهرستان فردیس که در سالن سپاه امام رضا(ع) شهرستان فردیس برگزار شد، با درود بر پیکر شهدا و شهدای مقاومت با اشاره به اینکه در سال جاری وضعیت خوبی را در تأمین برق و برقراری جریان برق نداشتیم، اظهار کرد: در سال گذشته ۳۱۰ دقیقه قطع برق و در سال جاری بیش از ۱۳ هزار ساعت قطع برق داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان فردیس امسال با حداقل افت فشار و قطع آب مواجه بوده ایم، افزود: با اقدامات اصلاحی که در حوزه متعادل‌سازی هیدرولیکی انجام شد و به منظور کاهش آب بدون درآمد و هدررفت آب شاهد این بودیم که در ۶ ماهه اول سال ۱۴ درصد کاهش حوادث داشته ایم.

افزایش تولید و استحصال آب شرب در فردیس کرج تا پایان سال

مدیرعامل آب و فاضلاب استان البرز با توجه به اینکه در سال آینده در شهرستان فردیس ۵ حلقه چاه تجهیز و حفر شده که ۳ حلقه دیگر نیز به آن اصافه خواهد شد، بیان کرد: در ارتباط با فاضلاب و ظرفیت پساب فاضلاب شهرستان فردیس دچار چند معضل هستیم که یکی از آنها تأمین زمین بوده که تاکنون برای پیگیری آن به نتیجه نرسیده ایم.

وی با بیان اینکه نیروگاه منتطرقائم در پائین دست زمین دارد، اما تاکنون متقاعد نشده است که زمین را به ما واگذار کند، بیان کرد: مصرف این نیروگاه حدود ۱۱ میلیون متر مکعب آب در سال بوده که از بزرگترین مصرف‌کننده‌ها در استان است.

وی ادمه داد: استفاده پساب در فضای سبز در در دستور کار قرار گرفته و دو نقطه در این شهرستان برای تامین آب فضای سبز از پساب فاضلاب صورت گرفته است.

انتهای پیام/

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر