تصویر
مصمم هستیم تا پایان دولت سیزدهم ۲۰۰ مدرسه به آموزش و پرورش البرز تحویل دهیم
27 آبان 1402 - 12:47
2
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون در راستای مصوبات سفر رییس جمهور محترم به استان، حدود ۸۰ مدرسه افتتاح شده و حدود ۳۶ مدرسه در حال ساخت داریم که به مرور در حال تکمیل است.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون در راستای مصوبات سفر رییس جمهور محترم به استان، حدود ۸۰ مدرسه افتتاح شده و حدود ۳۶ مدرسه در حال ساخت داریم که به مرور در حال تکمیل است.

مجتبی عبداللهی در حاشیه مراسم افتتاح مدارس خیرساز مشارکتی ۱۲ کلاسه زنده یاد حسن نیکنام و دمیرچی در شهرهای و با حضور وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت، افزود: این ۳ مدرسه با مشارکت ویژه خیرین محترم مدرسه ساز به مرحله بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: با آغاز به کار دولت محترم سیزدهم، با توجه به ضعف جدی زیرساخت های آموزشی و پرورشی در استان البرز، موضوع مدرسه سازی مورد توجه ویژه قرار گرفت.
عبداللهی گفت: در این استان با توجه به تعامل ویژه سازمان نوسازی مدارس کشور و مشارکت پرشور خیرین مدرسه ساز، تحولات بزرگی در قالب نهضت مدرسه سازی شکل گرفت.
وی افزود: مصمم هستیم با همین جدیت و پیگیری های مضاعف و جلب مشارکت شهرداری ها جهت تامین اراضی مناسب، تعهدات خود را که همان ساخت ۲۰۰ مدرسه تا پایان دولت سیزدهم است، به نتیجه برسانیم.
استاندار البرز گفت: اکنون در راستای مصوبات سفر رییس جمهور محترم به استان، حدود ۸۰ مدرسه افتتاح شده و حدود ۳۶ مدرسه در حال ساخت داریم که به مرور در حال تکمیل است.
وی افزود: فردا هم در یک مدرسه خیرساز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.