سی و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نظرآباد با حضور رئیس و اعضا شورای اسلامی شهرستان نظرآباد و رئیس اداره پست این شهرستان برگزار و مشکلات شهروندان در این زمینه بررسی و تبادل نظر شد.
ناصر اکبر زاده رئیس شورای اسلامی نظرآباد در این جلسه اظهارداشت: باید داشتن کد پستی یا نامگذاری استاندارد معابر را یکی از مراحل فرآیند های کاری مان در داخل شهرداری قرار دهیم.
وی عنوان کرد: مقرر شد تفاهم نامه ای در زمینه اجرایی شدن نامگذاری و نصب پلاک و کدپستی بین شهرداری و اداره پست تنظیم و منعقد شود.
اکبرزاده تاکید کرد: با توجه به اینکه شهروندان در مراجعه به ادارات کدپستی نیاز دارند با اخذ آن از سمت اداره پست مستلزم پرداخت هزینه ۱۵ هزارتومانی هستند که مقرر شد نسبت به این موضوع رسیدگی شود.
در این جلسه کوهبر رئیس اداره پست این شهرستان یادآور شد: طبق قول مساعد شهردار محترم نصب پلاک های منازل و کوچه ها در مسکن مهر انجام شد.
وی از شناسایی۱۳۹۶، ۵۱۷۶۸ واحد مسکونی و تجاری که توسط اداره پست شناسایی و کدپستی برای آنها صادر شد خبر داد و افزود: به طور متوسط روزانه به پانصد الی ششصد نفر از شهروندان خدمات پستی ارائه می شود که به دلایل مشکلات مختلف در زمینه نامگذاری معابر ، خیابان ها، کوچه ها و … به اداره پست مراجعه می کنند.
کوهبر با بیان اینکه سرقت رفتن پلاک ها و کدپستی ماموران پستی را در پیدا کردن آدرس با مشکل مواجه می کند، گفت: در این راستا توسط اعضای شورای شهر مقرر شد گزارش کاملی از سوی اداره پست در زمینه نواقص کمبودها ، نامگذاری ها و … به شورای شهر ارسال شود .
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید