تصویر
مطالعه برای امتداد خط دو قطار شهری کرج به فردیس آغاز می‌شود
01 بهمن 1401 - 15:27
2
رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: مطالعه برای امتداد خط دو قطار شهری کرج به فردیس آغاز می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: مطالعه برای امتداد خط دو قطار شهری به فردیس آغاز می‌شود.

محسن امانی در حاشیه مراسم رونمایی از ۲۶ دستگاه اتوبوس شهری در فردیس که همزمان با روز هوای پاک برگزار شد، با بیان اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف افزایش خدمت رسانی به شهروندان انجام شده است، اظهار کرد: در فاز دوم این اقدام، ۲۴ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به ناوگان اتوبوسرانی فردیس اضافه می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه یکی از مهمترین مسائل شهروندان فردیسی حمل و نقل عمومی است، عنوان کرد: با افزایش اتوبوس‌های شهری و ترغیب شهروندان به سمت استفاده از وسایط نقلیه عمومی، شاهد کاهش ترافیک خواهیم بود ک این مهم با سلامت هوا نیز ارتباط مستقیمی خواهد داشت.
وی با اشاره به اهمیت آسایش شهروندان برای مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: حمایت های همکارانم در شورای اسلامی شهر و تلاش‌های ، سازمان حمل و نقل و دیگر واحد های مربوطه شهرداری در به ثمر نشستن این اتفاق شایسته است.
امانی با بیان اینکه بزرگ‌ترین مشکلاتی که امروز مردم اعلام می دارند، مشکل ترافیک و آلودگی هوا است، خاطرنشان کرد: ترافیک باعث عدم آسایش و ایجاد خراش در روح افراد می شود و آلودگی جان آنها را تهدید می کند؛ در راستای تلاش برای کاهش این مشکلات در نظر دارد مطالعه برای امتداد خط دو قطار شهری کرج_فردیس را آغاز کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.