تصویر
معارفه رئیس جدید ادارات آموزش و پرورش و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در چهارباغ
01 آبان 1401 - 8:45
5
جلسه شورای اداری شهرستان چهارباغ در مصلی امام خمینی(ره)، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم، دکتر حدادی نماینده مجلس شورای اسلامی، مهندس جعفری فرماندار شهرستان، حجرگشت مدیرکل آموزش و پروش استان البرز، معاون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اعضای شورای تامین و روسای دستگاه های اداری و اجرایی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه شورای اداری شهرستان در مصلی امام خمینی(ره)، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم، دکتر حدادی نماینده مجلس شورای اسلامی، مهندس جعفری فرماندار شهرستان، حجرگشت مدیرکل آموزش و پروش استان البرز، معاون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اعضای شورای تامین و روسای دستگاه های اداری و اجرایی برگزار شد.

در این جلسه رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان و همچنین رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس معرفی شدند تا جدیت و تلاش مجموعه شهرستان برای رسیدن به توسعه و شکوفایی و رفع مطالبات مردم نشان داده شود.
در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم چهارباغ گفت: با تشکر از زحمات فرماندار محترم و اعضای شورای تامین و همچنین توجه ویژه نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و روسای دستگاه های اجرایی و اداری شرایط خوبی در چهارباغ حاکم است.
در ادامه مهندس جعفری فرماندار چهارباغ گفت: با پیگیری های انجام شده زیرساخت ها و تاسیس ادارات در شهرستان، می توان به آینده امیدوار بود و بحمدالله با حضور دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز، در اوائل مهرماه امسال، اداره آموزش و پرورش تاسیس و امروز رئیس این اداره معرفی گردید.
نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه گفت: با معرفی رئیس جدید اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انتظار داریم ساماندهی و برنامه ریزی مطلوبی برای ارائه خدمات مناسب به خانواده معظم شهدا انجام شود زیرا که ما همیشه مدیون خون پاک شهیدان هستیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در چهارباغ، حفظ همدلی و اتحاد بین همه مسئولین و ارتباط مستمر با مردم است و همینجا از اعضای شورای تامین و همچنین نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی برای برقراری آرامش و امنیت در روزهای اخیر کمال تشکر را دارم.
مهندس جعفری همچنین گفت: تربیت اصل مهمی در جعه بوده و نقش معلمین و آموزگاران در پرورش نیروهای مومن و انقلابی که برای حفظ نظام اسلامی انجام دهند، برجسته است و از همه مدیران و معلمان آموزش و پرورش درخواست داریم که توجه جدی به تببین ارزش‌های جامعه اسلامی به دانش آموزان را داشته باشند.
فرماندار چهارباغ در انتها گفت: با استقرار اداره آموزش و پرورش به فکر جبران سرانه های آموزشی و افزایش کاربری های این حوزه هستیم و در راستای نهضت مدرسه سازی که مورد تأکید دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز است، افزایش تعداد مدارس و بهبود کیفیت آموزشی در اولویت ماست.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.