تصویر
معاملات سازمان ها مطابق متن صریح اساسنامه ها، منوط به مصوبه هیئت مدیره شوند
23 بهمن 1401 - 10:14
1
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: همه معاملات متوسط و عمده سازمان ها مطابق متن صریح اساسنامه ها، منوط به مصوبه هیئت مدیره شوند تا از این طریق اعمال نظارت شورا هدفمند اعمال شود.
ارسال توسط :
پ
پ

عضو شورای اسلامی گفت: همه معاملات متوسط و عمده سازمان ها مطابق متن صریح اساسنامه ها، منوط به مصوبه هیئت مدیره شوند تا از این طریق اعمال نظارت شورا هدفمند اعمال شود.

مجتبی حاجی قاسمی در جلسه کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص بودجه پیشنهادی سازمان مدیریت پسماند گفت: عملکرد سازمان در موضوعات مهم مانند لندفیل و کمپوست صفر است که بارها در شورای شهر تذکر دادیم تا اینکه مقرر شد اتفاقاتی در این حوزه رقم بخورد.
وی با اشاره به انجام اقداماتی به منظور جذب عمرانی راحت تر سازمان ها عنوان کرد: با توجه به اینکه ما در مسیر پایش منظم بودجه حرکت نمی کنیم، پیشنهاد می کنم همه معاملات متوسط و عمده سازمان ها طبق روال قدیم، منوط به مصوبه هیئت مدیره شوند.
عضو شورای اسلامی شهر نصب سردر برای حلقه دره را امری اشتباه خواند و افزود: حلقه دره مکان لوکسی نیست که نیازمند سردرد باشد.
حاجی قاسمی خاطرنشان کرد: در خصوص ماشین آلات نیز، هر ساله سازمان ها و مناطق این موضوع را مطرح می کنند اما نمی توانند دستگاهی بخرند در صورتی که ماشین ابزار مورد نیاز شهرداری است.
در کشورهای پیشرفته نیز شهرداری ها دارای ناوگان موتوری اختصاصی هستند.
حاجی قاسمی ضمن ارائه پیشنهادی مبنی بر حذف این ردیف از سازمان ها و تجمیع کلیه ردیف های مرتبط با خرید ماشین آلات با یکدیگر با اعتباری مشخص بیان کرد: با این کار دیگر کسی نمی تواند با لابی اقدام به خرید ماشین آلات کند و دیگر سازمان نتواند اقدام به این امر کند.
در خصوص مطالبات پیمانکاران نیز به نظرم آن را صفر کنیم و در قالب تباصر بیاوریم.
در نهایت این پیشنهادها مورد تصویب کمیسیون تلفیق قرار گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.