تصویر
معاونان پرورشی مدارس شاهد گرد هم آمدند
16 بهمن 1401 - 14:58
3
معاونان پرورشی مدارس شاهد استان البرز با شعار " تبیین دستاوردهای انقلاب " با مشارکت اداره امور تربیتی و بسیج فرهنگیان استان گردهم آمدند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاونان پرورشی مدارس شاهد استان البرز با شعار " تبیین دستاوردهای انقلاب " با مشارکت اداره امور تربیتی و بسیج ان استان گردهم آمدند.

" محمد رضا سعیدی مقدم " در این نشست گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و برگزاری هرچه با شکوهتر ایام الله این گردهمایی با حضور کلیه معاونین پرورشی و مشاوران مدارس شاهد استان در سالن اجتماعت حوزه مدیرکل برگزار شده است.
وی به نقش مدارس شاهد و معاونین پرورشی این مدارس در تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این دهه برای دانش آموزان پرداخت و بر توجه ویژه مدارس به تحقق ساحت های شش گانه در تعلیم و تربیت تاکید کرد.
مسئول بسیج فرهنگیان استان البرز هم در این نشست به تجزیه و تحلیل مسائل اخیری که در کشور اتفاق افتاد پرداخت و افزود: حجمه اصلی دشمنی ها متوجه دین مبین اسلام است.
" مجتبی آمرکاشی " تصریح کرد: حل مسائل کشور همانطور که رهبری معظم بارها بدان اشاره نموده اند، فرهنگ است، ایشان به فرهنگ غلط مصرف اشاره کردند که متاسفانه در میان مردم شکل گرفته است.
وی ادامه داد: ایشان همچنین اشاره کردند که کار فرهنگی باید به شکل ظریف انجام شود.
رییس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های آموزش و پرورش استان البرزهم در این جلسه به تبیین اتفاقات اخیر پرداخت و گفت: علت اصلی آسیب ها را فاصله گرفتن از آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای است.

" فرهاد منظوری " اظهار کرد: ایشان هسته بنیادی عقیده در نظام اسلامی را درک ولایت دانستند.
در ادامه حاضرین در جلسه، سوالاتی را مطرح نمودند که رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران استان، مسئول بسیج فرهنگیان استان و رئیس اداره امور تربیتی استان به آنها پاسخ دادند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.