معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از شیرخوارگاه امام علی(ع) بازدید کرد
  • آذر ۲۹, ۱۴۰۲ ساعت: 11:33
  • شناسه : 705759
    2
    حجة الإسلام والمسلمین «صحبت الله رحمانی» معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با همراهی «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی «عبدالله دارایی» مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرزوجمعی از مسئولین و مدیران، از شیرخوارگاه امام علی(ع) کرج بازدید کردند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حجه الإسلام والمسلمین «صحبت الله رحمانی» معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون،کار و رفاه با همراهی «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی «عبدالله دارایی» مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرزوجمعی از مسئولین و مدیران، از شیرخوارگاه امام علی(ع) بازدید کردند.

    در جریان این دیدار "وجیهه محمدی فلاح" ضمن تشریح خدمات مرکز و فرآیند پذیرش،نگهداری و ترخیص نوزادان ارجاعی به مرکز، مشکلات موجود را نیز به تفصیل برای حاضرین بیان کرد.
    در ادامه این دیدار حجه الإسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی نیزضمن و تشکر از مدیران و کارکنان بهزیستی البرز به واسطه خدمات شایسته به جامعه هدف از نزدیک مسائل مربوط به شیرخوارگاه امام علی(ع) را مورد بررسی قرار داد و در جریان روند امور و نحوه خدمات دهی در این مرکز قرار گرفت.
    طی این دیدار که در فضایی عاطفی و صمیمانه برگزار شد،مدیران با فرزندان ساکن در این مرکز دیدار و از سایر بخش های مرکز اعمّ از خردسالان،نوباوگان و نونهالان بازدید بعمل آورده و با اهداء هدایایی به دختران و پسران شیرخوارگاه از این کودکان تفقد و دلجویی نمودند.
    در ادامه مدیرکل و معاونین بهزیستی استان البرز ضمن نشست و جلسه ای با معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی راههای همکاری در جهت خدمت رسانی به سایر مددجویان بهزیستی و آحاد مردم شریف استان البرز را بررسی نمودند.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر