تصویر
معاون رییس جمهور درگذشت پدر شهیدان پناهی را تسلیت گفت
07 مرداد 1402 - 15:48
1
معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین استاندار البرز در پیام هایی جداگانه درگذشت پدر شهیدان پناهی را تسلیت گفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین استاندار البرز در پیام هایی جداگانه درگذشت پدر شهیدان پناهی را تسلیت گفتند.

«سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» در پیام تسلیت خود افزود: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه های خویش گذشتند فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه های ایثار ونمونه های برتر استقامت و فداکاری هستند.
مرحوم «حاج محمد پناهی» پدر شهیدان والامقام «مسعود، اکبر و سعید پناهی» پس از سال ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.
بی شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته و در این میان نقش پدران ارجمند این اسوه های جهاد و مقاومت بی بدیل است.
قاضی زاده هاشمی ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده این مرحوم، از پروردگار متعال علو درجات برای این عزیز سفرکرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسالت خواست.
منبع ایرنا برچسب ها: معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین استاندار البرز در پیام هایی جداگانه درگذشت پدر شهیدان پناهی را تسلیت گفتند.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین استاندار البرز در پیام هایی جداگانه

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.