تصویر
معرفی بیش از ۸۰۰۰ مشترک از سوی کمیته امداد به شرکت گاز البرز
05 آذر 1401 - 13:11
3
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: تا پایان شهریور ماه، ۸ هزار و ۸۰۰ مشترک گاز تحت پوشش سازمان‌های حمایتی از مزایای بخشودگی گازبها در سقف الگوی مصرف بهره مند شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: تا پایان شهریور ماه، ۸ هزار و ۸۰۰ مشترک گاز تحت پوشش سازمان‌های حمایتی از مزایای بخشودگی گازبها در سقف الگوی مصرف بهره مند شدند.

سیدرضا غفاریان اظهار کرد: تا کنون ۸ هزار و ۸۵۷ مشترک گاز مشمول بند مذکور توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به این شرکت معرفی شدند که پس از بررسی اطلاعات و اعتبار سنجی، بخشودگی گازبهای‌ آنان از ابتدای سال در سیستم جامع مشترکین شرکت گاز اعمال شده است.
وی افزود: تمامی اطلاعات دریافتی پایش شده و اطلاعات فاقد اعتبار جهت تصحیح به سازمان‌های حمایتی ارسال شده و این شرکت آمادگی دارد تا در صورت دریافت اطلاعات تکمیلی، در اسرع وقت اقدامات لازم را جهت برخورداری این مشترکین عزیز از معافیت پرداخت گازبها انجام دهد.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در ادامه به مددجویان مشمول بند معافیت گازبها توصیه کرد با صرفه جویی در مصرف گاز در حد الگوی مصرف از معافیت گازبها در سقف سه پله اول (حدود ۴۵۰ متر مکعب) از ۱۵ آبان تا ۱۵ فروردین استفاده کنند.
غفاریان در ادامه به مددجویان نهادهای مذکور که مشترک شرکت گاز هستند و هنوز اطلاعات آنها از طریق نهادهای مذکور به این شرکت واصل نشده درخواست کرد هر چه سریع تر شماره اشتراک گاز خود را به نهادهای حمایتی مربوطه اعلام کنند.

منبع ایسنا برچسب ها: مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: تا پایان شهریور ماه، ۸ هزار و ۸۰۰ مشترک گاز تحت پوشش سازمان‌های حمایتی از مزایای بخشودگی گازبها در سقف الگوی مصرف بهره مند شدند.
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: تا پایان شهریور ماه، ۸ هزار و ۸۰۰ مشترک گاز تحت پ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.