تصویر
معرفی دو فناور برتر پارک علم و فناوری البرز در میان فناوران برتر استان البرز
09 اسفند 1400 - 8:54
2
در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با حمایت پارک علم و فناوری استان البرز در دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد، شرکت های برتر در زمینه فناوری و محصولات دانش بنیان معرفی شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با حمایت پارک علم و فناوری استان البرز در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، شرکت های برتر در زمینه فناوری و محصولات دانش بنیان معرفی شدند.

براساس انتخاب کمیته ارزیابی فناور برتر و از بین تمام طرح های دریافتی در کمیته انتخاب فناور برتراستان ، دو شرکت دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز با نمره های عالی برگزیده شدند و رتبه اول رسته خود را کسب نمودند.
براساس انتخاب کمیته ارزیابی فناور برتر و از بین تمام طرح های دریافتی در کمیته انتخاب فناور برتراستان، دو شرکت دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز با نمره های عالی برگزیده شدند و رتبه اول رسته خود را کسب نمودند.
بر این اساس، مهندس هادی صالحی از شرکت فناور“ کارا سورن مهرگام پردیس“ از مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری البرز و همچنین مهندس رضا آذربایجانی از شرکت دانش‌بنیان“ توپاز ژن کاوش“موفق به کسب عنوان فناور برتر استان البرز در سال ۱۴۰۰ شدند.
شرکت فناور“ کارا سورن مهرگام پردیس “ در زمینه تولید مواد شیمیایی و انواع چسب ها را برای مصرف داخلی فعالیت می کند.
همچنین؛ شرکت دانش‌بنیان“ توپاز ژن کاوش“ در راستای انجام رسالت خود و با فعالیت دانش بنیان خود در زمینه تولید محصولات مرتبط با بیوتکنولوژی و ارائه خدمات کامل ژنومیکس و پروتئومیکس موفق به ارائه باکیفیت ترین محصولات و خدمات در این زمینه و جلب اعتماد جامعه بزرگ محققان و دانشمندان کشورمان گردیده است .
شرکت فناور توپاز ژن کاوش در راستای انجام رسالت اجتماعی خود و با فعالیت دانش بنیان خود در زمینه تولید محصولات مرتبط با بیوتکنولوژی و ارائه خدمات کامل ژنومیکس و پروتئومیکس موفق به ارائه باکیفیت ترین محصولات و خدمات در این زمینه و جلب اعتماد جامعه بزرگ محققان و دانشمندان کشورمان گردیده است .
گفتنی است ، شرکت توپاز ژن کاوش سال تاسیس۱۳۹۱ تاسیس شده ، ضمن کسب رتبه برتر در جشنواره علم و عمل در زمینه تولید کیتهای استخراج DNA و RNA و ارائه خدمات تخصصی در حوزه بیوتکنولوژی و بیولوژی مولکولی در پارک علم و فناوری البرز فعالیت می نماید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.