تصویر
معرفی فعالیت‌های کانون و پویانمایی «بچه زرنگ» در جشن بزرگ«رسول مهربانی‌ها» در کرج
08 مهر 1402 - 15:47
1
جمعی از همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز با حضور در جشن بزرگ رسول مهربانی‌ها در کرج، بخشی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و پویانمایی«بچه زرنگ» را معرفی کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

جمعی از همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز با حضور در جشن بزرگ رسول مهربانی‌ها در ، بخشی از فعالیت‌های ، هنری و پویانمایی«بچه زرنگ» را معرفی کردند.

این جشن با هدف گرامیداشت هفته‌ی وحدت و در آستانه‌ی ولادت با سعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور جمعی از هنرمندان برتر سیمای کشور و استان البرز و اقشار مختلف مردم در برگزار شد.
جمعی از همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز نیز با حضور در غزفه‌ی فعالیت‌های فرهنگی، هنری برنامه‌های کانون را به کودکان و نوجوانان معرفی کردند.
علی امام وردی زاده، مربی کتابخانه‌ی سیار روستایی در این ویژه برنامه فعالیت‌های این کتابخانه را به خانواده‌ها معرفی کرده و بازی «ذره‌بین» را با هدف افزایش دقت و تمرکز کودکان و نوجوانان اجرا کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.