تصویر
معلمان با دقت و حساسیت بالا استخدام شوند
15 دی 1401 - 11:56
0
نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس درمجلس شورای اسلامی گفت: معلمان با دقت و حساسیت بالا در آموزش و پرورش استخدام شوند زیرا رسالت معلم در جامعه برای تربیت دانش آموزان بسیار سنگین است.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده مردم ، اشتهارد و درمجلس شورای اسلامی گفت: معلمان با دقت و حساسیت بالا در آموزش و پرورش استخدام شوند زیرا رسالت معلم در جامعه برای تربیت دانش آموزان بسیار سنگین است.

علیرضا عباسی " در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد؛ افزود: معلمان در توسعه جامعه نقش مهمی دارند بنابراین باید به جایگاه معلم و تعلیم و تربیت در مدارس ارزش داده شود.
وی تصریح کرد: معلمان در رشد و پیشرفت علمی و فرهنگی جامعه مهمترین نقش را دارند لذا در استخدام این قشر مهم باید دقت کرد.
وی یادآورشد: استخدام نیروهای معتقد در عرصه تعلیم و تربیت باید از طریق دانشگاه فرهنگیان باشد.
عباسی با اشاره به تاکید فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه معلم و جذب معلمان از دانشگاه فرهنگیان، خاطرنشان کرد: هویت ما یک هویت فرهنگی است در تعلیم و تربیت در مدارس آموزش مقدمه ای بر پرورش است.
وی افزود: رسالت معلم کار تربیتی است که این موضوع مهم باید در مدارس مورد توجه قرار گیرد چرا که بی تفاوتی نسبت به تعلیم و تربیت آسیب زاست.
نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اساس انقلاب اسلامی فرهنگی است، عنوان کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا مشکلات تربیتی در مدارس برطرف شود .
وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب و بر اساس سند تحول بنیادین باید معلم، دانش‌آموز و مدرسه در تراز جمهوری اسلامی تربیت شود، اضافه کرد: جامعه ما نیاز به نیروی بصیر دارد.
عباسی تاکید کرد: بسترهای لازم برای توسعه گسترده‌تر فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در استان البرز فراهم شود تا شاهد شکوفایی در حوزه‌های مختلف باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.