تصویر
معلم البرزی حائز رتبه در جشنواره تجارب برتر تربیتی کشوری شد
02 مرداد 1401 - 14:50
2
رییس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش البرزگفت: فاطمه خورزاده مدیر مدرسه المهدی آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج حائز رتبه سوم کشوری در جشنواره تجارب برتر تربیتی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های آموزش و پرورش البرزگفت: فاطمه خورزاده مدیر مدرسه المهدی آموزش و پرورش ناحیه ۲ حائز رتبه سوم کشوری در جشنواره تجارب برتر تربیتی شد.

« علی رحمانی » با اشاره به اینکه ۸۰ نفر از ان البرز در مرحله منطقه ای این جشنواره شرکت کردند، افزود: از این تعداد ۱۱ اثربه دبیرخانه استانی این جشنواره راه یافت که پس از ارزیابی داوران ۱۱ اثر به کشور معرفی شد.
وی موضوع کار معلم البرزی را چگونه برپیشرفت یکی از دانش آموزان دیرآموز کمک کردم، ذکر کرد.
وی بیان داشت: دهمین دوره جشنواره تجارب برتر تربیتی در سه بخش تجارب تربیتی و مشاوره ای، مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و تجربه های ماندگار به میزبانی استان گیلان برگزار شد.
رحمانی تصریح کرد: این جشنواره با هدف شناسایی، مستندسازی، معرفی، ثبت و کاربست تجارب و ابتکارات تربیتی و مشاوره‌ای فرهنگیان به منظور زمینه‌سازی برای تحقق هدف‌های عملیاتی و راهکارهای ذیل آن‌ها در سند تحول بنیادین برگزار می شود.
وی ادامه داد: اختتامیه این جشنواره از امروز به میزبانی استان گیلان آغاز شده و از برگزیدگان تجلیل می شود.
استان البرز حدود ۲۶ هزار فرهنگی شاغل دارد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.