تصویر
معلم ساوجبلاغی در جشنواره الگوهای تدریس کشوری شایسته تقدیر شد
15 دی 1401 - 11:51
1
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ گفت: " زهرا جلیلی " از معلمان این شهرستان در نخستین دوره جشنواره الگوی برتر تدریس آموزش مبتنی بر شایستگی در دروس کارگاهی کشوری، شایسته تقدیر شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ گفت: " زهرا جلیلی " از معلمان این شهرستان در نخستین دوره جشنواره الگوی برتر تدریس آموزش مبتنی بر شایستگی در دروس کارگاهی کشوری، شایسته شد.

صمد پور روستا " روز پنجشنبه در این گفت و گو با اشاره به اینکه مرحله نهایی جشنواره الگوهای برتر تدریس آموزش مبتنی بر شایستگی در دروس کارگاهی در مشهد مقدس برگزار شد، افزود: در مرحله کشوری این جشنواره ۱۱۰ نفر شرکت کردند که " زهرا جلیلی " از معلمان ساوجبلاغ توانست عنوان شایسته تقدیر را به خود اختصاص دهد.
وی هدف اصلی برگزاری این جشنواره در این مرحله را گفتمان سازی و ایجاد فضای یاددهی و یادگیری، رسیدن به الگوی اثر بخش و برتر تدریس در دروس کارگاهی با رویکرد تلفیق شایستگی عنوان کرد.
وی یادآورشد: برگزاری این جشنواره ها به ارتقای شایستگی، صلاحیت و مهارت حرفه ای معلمان منجر می شود.
پور روستا با اشاره به اینکه با روش های سنتی نمی توان کلاس های درس را تغییر داد، خاطرنشان کرد: باید در راستای نوین سازی شیوه های ارائه درس کوشید.
وی تصریح کرد: در دنیای امروز باید تعلیم و تربیت را از روش سنتی به شیوه جدید تغییر و گرایش به پرسشگری و جستجو گری را در دانش آموزان افزایش دهیم تا آنها بر اساس نیازهای امروز جامعه تربیت شوند.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه سه رکن محتوا، کنجکاوی و رابطه در فرآیند آموزش و تدریس وجود دارد، عنوان کرد : امروز با دانش آموزانی مواجهیم که هر کدام نیازهای متفاوتی دارند و برای هر یک باید الگوی تدریس مجزایی ایجاد کنیم و این امر نیاز به ایجاد رابطه عاطفی درگیرانه تری بین معلم و دانش آموز دارد.
پورروستا افزود: تمرکزبر مهارت حرفه ای و ارتقای شایستگی معلمان از اهداف برگزاری جشنواره تدریس برتر است زیرا فرآیند تدریس نقش بسزایی در یادگیری کیفی دانش آموزان در کلاس درس معلم دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.