تصویر
معلولان باید از حق رشد استعدادهای خلاق خود بهره‌مند شوند
12 اسفند 1400 - 8:51
2
فرمانده سپاه البرز گفت: معلولان مانند سایر اقشار جامعه این حق را دارند تا استعدادهای خلاق فکری و هنری خود را رشد دهند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده سپاه البرز گفت: معلولان مانند سایر اقشار جامعه این حق را دارند تا استعدادهای خلاق فکری و هنری خود را رشد دهند.

سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در دیدار با دکتر قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در راستای همکاری و رفع مشکلات معلولین در استان البرز گفت: بهزیستی نهادی انقلابی و حمایتی است که به خوبی در ارائه خدمات به جامعه هدف خود موفق بوده است و البته نیازمند تلاش و زحمات بیش از پیش در ارتقا زندگی جامعه هدف خود است.
فرمانده سپاه البرز توانبخشی و کمک به معلولان را مسئله مهمی دانست و ادامه داد: معلولان مانند سایر اقشار جامعه این حق را دارند تا استعدادهای خلاق فکری و هنری خود را رشد دهند و به این منظور باید امکان دسترسی آنان برای مشارکت در فعالیت‌های فراهم شود اما متأسفانه بارزترین مشکل حضور یک معلول در اجتماع مناسب نبودن خیابان‌ها، اماکن، سازمان‌ها، سیستم حمل و نقل و کلیه اموری است که یک فرد برای انجام امور روزمره با آنها سروکار دارد.
سردار حیدر نیا افزود: دست پدرانه‌ای که توسط مجموعه بهزیستی بر سر افراد نیازمند و آسیب دیده می‌کشید بسیار کار پسندیده و خوبی است و به یاری خداوند این خدمات استمرار داشته باشد.
.
وی با بیان اینکه همه باید سعی کنیم خادم ملت باشیم افزود: در شرایط فعلی ما نیازمند مدیران با روحیه جهادی، پاک دست و پویا هستیم تا بتوانیم گام‌های مؤثر و پایداری در خدمت به افراد جامعه بر داریم.
در پایان این دیدار فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: خداوند متعال به همه ما توفیق تبعیت از فرامین الهی را بدهد تا بتوانیم به جامعه هدف بهزیستی و قشری که مورد عنایت خاص خداوند هستند خدمت نمائیم منبع مهر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.