تصویر
مقابله باطل با حق هر روز به نوعی در حال تکرار است
09 مرداد 1401 - 12:11
2
مدیر کل اوقاف و امور خیریه البرز با بیان اینکه رویارویی حق و باطل همیشه بوده و هست گفت: مقابله باطل با حق هر روز به نوعی در حال تکرار است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل اوقاف و امور خیریه البرز با بیان اینکه رویارویی حق و باطل همیشه بوده و هست گفت: مقابله باطل با حق هر روز به نوعی در حال تکرار است.

حجت الاسلام «علی دشتکی» روز یکشنبه در حاشیه ملاقات با طلبه جوان سید مجتبی حسینی که هفته گذشته براثر حمله یک فرد مهاجم در امامزاده محمد (ع) حصارک مجروح شد در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بر همین اساس امروز رویارویی باطل در مقابل حق در قالب استعمار، استکبار و تحجر صهیونیست در یک سو و در مقابل انقلاب اسلامی و آنهایی که دلداده خداوند و حق و حقیقت بویژه اهل بیت( ع) هستند خود را در حال نشان داده است.
وی با بیان اینکه طرفداران حق و حقیقت به این دلیل که دارای منطق همگی پسند هستند همیشه مورد هجمه قرار دارند اظهار داشت: بنابراین هر جایی که رویارویی حق و باطل به اوج رسید و باطل در منطق گفت وگو کم آورده است، بحث تهاجم را در پیش خواهد گرفت.
دشتکی ادامه داد: یک روز تقابل هابیل و قابیل، حضرت ابراهیم (ع) ، حضرت عیسی (ع) ، حضرت موسی (ع) و پیامبر اکرم اسلام(ص) و جبهه مقابل و روزی دیگر حضرت علی (ع) و امام حسین(ع) و جبهه باطل بوده که تمام اینها منجر به این شده که منطق جبهه حق، حقانیت خود را عیان کرده، این در حالی است که شاید در ظاهر باطل آسیب جدی رسانده اما در واقع پیروز همیشه این میدان حق و حقیقت بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز دشمن از ۲ بال سرخ حسینی و مهدوی می ترسد اظهار داشت: امروز در ایام عزاداری سید الشهدا(ع) همه با آن نگاه به حب و مودتی که در دل دارند به طرف مجالس امام حسین(ع) حرکت می کنند که این برپایی مجالس عزداری به هیچ وجه خوشایند دشمنان نیست و به شکل های مختلف به دنبال این می باشد که این چراغ را خاموش کند.

دشتکی ادامه داد: این در حالی است که با آتش افروختن در این چراغ خودشان را به آتش کشیده و این مجالس پر فروغ تر از گذشته همیشه بوده و خواهد بود و حرکات دشمن از قبیل مساله اخیر در مجروح کردن یکی از روحانیون کرج از سر درماندگی می باشد.
غروب ششم مرداد ماه جاری در مراسم پنجشنبه های شهدایی که در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) حصارک کرج در حال برگزاری بود، روحانی جوان سخنران و قاری زیارت عاشورای این مراسم توسط فردی مورد سوء قصد جانی قرار گرفت.
در حین برگزاری مراسم شخصی که پیش از این هم اقدام به قطع کردن سیم های شبکه صوتی مراسم کرده و در پی جلب توجه بود، با برنامه ریزی قبلی طلبه جوان این مراسم را به نام «سید مجتبی حسینی» مورد ضرب و جرح قرار داد.
فرد ضارب در حین قرائت زیارت عاشورا در یک لحظه موفق به نشستن در کنار این روحانی جوان می شود و در همین هنگام چند ضربه چاقو به پهلو و کمر این طلبه می زند.
در پی اطلاعاتی که از مجموعه بقعه به دست آوردیم ضارب ظاهرا ایرانی است و در اظهارات اولیه مدعی شده من یار امام زمان (عج) هستم.
حال جسمی روحانی مضروب کرجی رو به بهبودی است.

منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.