تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

مقاوم‌سازی و زیبا‌سازی ساختمان ها دو رکن جدایی ناپذیر در حوزه ساخت و ساز است
22 مرداد 1402 - 9:14
8
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مقاوم سازی و توجه به زیباسازی و معماری شهری دو رکن جدایی ناپذیر در حوزه ساخت و ساز است که اگر رعایت نشود با ساختمان‌هایی غیرایمن در مقابل بروز زلزله مواجه خواهیم شد.
ارسال توسط :
پ
پ

سخنگوی شورای اسلامی شهر گفت: مقاوم سازی و توجه به زیباسازی و معماری شهری دو رکن جدایی ناپذیر در حوزه ساخت و ساز است که اگر رعایت نشود با ساختمان‌هایی غیرایمن در مقابل بروز زلزله مواجه خواهیم شد.

عمار ایزدیاربه حادثه رانش و ریزش چند ساختمان در محله حصار کرج که در چند روز گذشته به وقوع پیوسته بود اشاره کرد و اظهارداشت: ساخت و ساز هایی در شهر به خصوص در بافت فرسوده وجود دارد که بدلیل استفاده از وسایل ساختمانی نامرغوب همچنین عدم رعایت استاندارد های فنی و عمرانی با وقایعی همچون زلزله می‌تواند خسارت های بسیار سنگینی را به شهر تحمیل کند.
سخنگوی شورای اسلامی بر ضرورت مقاوم سازی سازه های شهری تاکید و تصریح کرد: در این راستا نقش مهندسان ناظر و سازمان نظام مهندسی و مدیریت شهری و همچنین دستگاه های نظارتی بر ساخت و ساز ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تمامی دستگاه‌ها در حل معضل ساخت و ساز غیر مجاز باید با مجموعه شهرداری‌ها همکاری و تعامل داشته باشند.
ایزدیار اذعان کرد: نیاز به همکاری بین دستگاه‌ها وجود دارد تا از ساخت وسازهای غیرمجاز قبل از ساخت جلوگیری شود که مهمترین راه برای حل این معضل الگو سازی و فرهنگ سازی مناسب و جرم انگاری این پدیده توسط دستگاه های ذیربط است.
به گفته عضو شورای اسلامی شهر کرج ؛ رانش زمین در منطقه حصار کرج خوشبختانه تلفات جانی نداشت اما این موضوع زنگ خطری برای مسئولان و مردم محسوب می شود.
وی یادآور شد: مسوولان با سیاست گذاری صحیح زمینه تأمین مسکن ارزان برای مردم را فراهم نمایند؛ به مردم هم یادآوری کنیم ساخت مسکن بدون ضوابط مهندسی بازی با جان اعضاء خانواده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.