تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

ملاقات‌های مردمی مؤثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است
19 بهمن 1401 - 13:47
3
به‌منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، حسین مهاجری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج و فرج‌الله ایلیات سرپرست منطقه ۳ کرج با حضور در مسجد امیرالمؤمنین (ع) با اهالی محله آق تپه دیدار و گفت‌وگو کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به‌منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، حسین مهاجری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر و فرج‌الله ایلیات سرپرست منطقه ۳ کرج با حضور در مسجد امیرالمؤمنین (ع) با اهالی محله آق تپه دیدار و گفت‌وگو کردند.

حسین مهاجری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری به همراه فرج‌الله ایلیات سرپرست منطقه ۳ کرج در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امیر المومنین (ع) واقع در شهرک ولیعصر (عج) آق تپه، ضمن آگاهی از دغدغه‌های شهروندان، دستورات لازم جهت رسیدگی به مشکلات آنان را صادر کردند.
حسین مهاجری در حاشیه جلسه ملاقات مردمی خاطرنشان کرد: حضور مسئولان در بین مردم و آشنایی با درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها آثار خوبی دارد و در کنار مشاهده نواقص از نزدیک، منجر به حفظ ارتباط آن‌ها با مردم و به‌تبع آن مشارکت شهروندان برای انجام بهتر فعالیت‌ها می‌شود.
ایلیات این دیدارها را به جهت ارتباط دوسویه و رودررو بسیار مهم دانست و اظهار داشت: ملاقات‌های مردمی مؤثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است و از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب‌رجوع، می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیشتری داشت
وی عنوان کرد: برگزاری اینگونه ملاقات ها باعث تداوم نهضت پاسخگویی، جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رودررو و بدون واسطه مردم با شهردار و تکریم ارباب‌رجوع می‌شود.

این مسئول در پایان افزود: ما تلاش می‌کنیم در این حوزه، با بازخوردهایی که از شهروندان مراجعه‌کننده می‌گیریم مشکلات را احصاء و رویه‌ها را به‌تناسب آن اصلاح کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.