در ملاقات اصغر بیات با خانواده شهید رستم دولتیار جمعی از کارکنان خدوم اداره کل منابع طبیعی بالاخص نماینده ولی فقیه حضور داشتند و ضمن گوش فرا دادن به سخنان و درد دلهای همسر شهید از مقام شامخ آن بزرگوار تجلیل نمودند.

همسر شهید، وجیهه محرمی در این مراسم ضمن تشکر از میهمانان این دیدار در سرکشی و ملاقات با خانواده های شهدا ضمن گلایه مندی بسیار از مسئولین، برخی مسائل و مشکلات خانواده معزز شهدا را یادآور شد و مسئولین را به پاسداشتن خون شهدا که جانشان را در راه میهن اسلامی بذل کرده اند توصیه نمود.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به کوچکترین یادگار آن شهید گفت : دخترم ۱۳ روزه بود که پدرشان راهی نبرد با دشمنان کوردل کشور شد و گفت:«مرگ حق است ، ما می رویم تا فرزندانمان و مردم کشورمان در آسایش و آرامش زندگی کنند».
من از ایشان سه ماه خبری نداشتم تا اینکه درست ۴۳ سال پیش در همین روزها و در سن ۴۳ سالگی به مقام شهادت نائل شد و هفت روز پس از شهادتش پیکر پاکشان به دست نیروهای خودی و خانواده رسید .
خانم وجیهه محرمی با اشاره به شرایط سخت حاکم بر جامعه از مسئولین ذیربط خواست نسبت به حل مسائل درمانی،معیشتی و مخصوصا مسکن همسران شهدا با توجه به‌ اینکه اغلب این عزیزان در سنین سالمندی هستند بیشتر بکوشند .
زیرا اکثرا همچون خود ایشان فاقد مسکن و دارای هزینه های درمانی بالا هستند.

حجت الاسلام ابوطالب ندرلی نماینده ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رستم دولتیار، شهدا را مظهر آزادی و قدرت کشور دانست و خانواده های معزز شهدا را یادگار و امانت آن بزرگواران شمرد .
حجت الاسلام ندرلی با ابراز همدردی و همدلی با مشکلات بسیار ایشان و خانواده های شهدا که از زبان همسر این شهید روایت شد نسبت به همکاری با ارگانهای ذیربط در جهت رفع این مشکلات قول مساعد داد.
در پایان این دیدار اصغر بیات مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با دلجویی از خانواده معزز این شهید ، سرکشی و ملاقات با خانواده شهدا را وظیفه و مایه برکت و افتخار مردم بالاخص مسئولین دانست و با اهدای لوحی از سالها صبر و شکیبایی و مجاهدت همسر این شهید قدردانی نمود .
شهید دولتیار اولین شهید شهرستان تکاب از استان آذربایجان غربی است که در درگیری با گروهک های ضد انقلاب ۴۳ سال پیش در چنین روزی و در ۶ تیرماه سال ۱۳۵۹ و در کردستان به مقام بلند شهادت نائل آمد و در مزار شهدای شهرستان بیجار به خاک سپرده شد .
از این شهید بزرگوار ۵ فرزند به یادگار مانده است.
خانواده این شهید نزدیک به دو دهه است که به استان البرز مهاجرت کرده و در ساکن شده اند .

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر