مریم قهرمانی، دبیر دوم شورای شهر کرج با حضور در منطقه شش شهرداری کرج با شهروندان دیدار و گفتوگو کرد.
مریم قهرمانی با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری میشود.
وی دیدارهای مردمی را به جهت ارتباط رو در رو با شهروندان بسیار مهم دانست و افزود: ملاقاتهای مردمی مؤثرترین راهِ شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، میتوان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیشتری داشت.
عضو شورای شهر کرج گفت: شورا و شهرداری درصدد برطرف کردن مشکلات شهروندان با اصول کارشناسی است و بازدیدهای مستمر اعضای شورای شهر نیز در این راستا انجام میشود.
وی با تقدیر از تلاشهای مطلوب سرپرست منطقه جهت رسیدگی به درخواستهای شهروندان گفت: یکی از ویژگیهای برجسته منطقه عزم و اهتمام سرپرست منطقه و عوامل اجرائی جهت رفع مشکلات و رسیدگی به درخواستهای شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به مراجعین و رضایتمندی آنان است.
در ادامه این بازدید دبیر دوم شورای شهر کرج با حضور در معاونت شهرسازی ضمن ابراز رضایت از فرآیند خدماترسانی به مراجعین اظهار امیدواری کرد: در این بازدید بیشترین مراجعهکننده در حوزه شهرسازی بوده که با تمهیدات صورت گرفته اخذ صدور پروانه به حدالاقل زمان ممکن رسیده، امید است این روند مطلوب در ماههای آتی نیز ادامه داشته باشد.
آرامش شهروندان اولویت شهرداری است
علی فروغی، سرپرست منطقه شش در ادامه بازدید با تأکید بر اولویت خدماترسانی گفت: هدف ما ارتقای خدماترسانی و ایجاد فضائی آرام جهت آسایش شهروندان بوده که با حمایت اعضای شورای ششم تلاش داریم اقدامات مهمی درخور شهروندان این منطقه رقم بزنیم.
این مسئول تأکید کرد که حمایتهای اعضای شورای اسلامی شهر در اصلاح امور و تسریع در خدمترسانی به شهروندان نقش بسزایی را ایفا میکند و بازدیدهای اعضاء منشأ اثر خیر است.
لازم به توضیح است در حاشیه این دیدار موضوعاتی مانند تملک خیابان آزادی، بلوار شمس، درخواستهای شهروندان خیابان ولی عصر، خیابان نهم غربی شاهین ویلا، بهسازی خیابان عدل در حیدرآباد، احداث بوستانهای محلی و .
.
.
مورد بحث و گفتوگو قرار گرفت.
در پایان این جلسه قهرمانی از عملکرد منطقه در خصوص اقدامات صورت گرفته مثل پروژههای عمرانی و بهبود فضای اداری و ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع (تجمیع خدمات)، قدردانی کرد.
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید