پ
پ

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی گفت: ملاقات های مردمی شهردار با شهروندان فاصله بین مدیریت شهری با مردم را کاهش داده است.

محمد اسدیان به همراه نایب رییس شورای در بازدید سرزده از ملاقات عمومی شهردار و معاونان با بیان اینکه ارتباط بین شهردار و مردم راحت و روان شده است، اظهار داشت: ملاقات مردمی شهروندان با شهردار در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان به منظور خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و با کیفیت تر در حوزه‌های مختلف مدیریت ‌شهری است.
رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج افزود: از سوی دیگر ارتباط مستقیم و بدون واسطه مردم با خدمتگذار خود، ضمن تکریم ارباب رجوع ، آرامش روحی و روانی شهروندان را در رسیدگی به مشکلاتشان در پی دارد.
اسدیان یادآور شد:هدف شورا در این دوره، ایجاد ارتباط بین شهردار و مجموعه شهری با مردم کاملا یک ارتباط راحت و روان باشد.
عضو دوره ششم شورای شهر کرج با بیان اینکه شهردار چهارمین هفته است که در طبقه همکف با روانکاری تمام فرایندها،کارهای مردم را راه می‌اندازد، گفت: در این دیدار حاضر شدیم تا ضمن و تشکر از زحمات شهردار و معاونان، با مردم نیز گفتگو داشته باشیم که کارهایشان انجام می شود یا خیر و برای بهتر عمل کردن چه کاری باید انجام دهیم.
رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج با مثبت ارزیابی کردن ملاقات عمومی شهردار با مردم یادآور شد : نشاط را با توجه به کارهایی که اجرا شده بود، در چهره مردم دیدیم.
در کل برداشت من اینست که ۸۰ درصد از مردم وقتی به اینجا آمدند با رضایت خارج شدند.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر