تصویر
ملاقات مردمی فرماندار چهارباغ برگزار شد
05 دی 1402 - 15:58
2
در راستای دیدار چهره به چهره و پاسخگویی به مطالبات مردم و با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات عموم مراجعین و تکریم ارباب رجوع دیدار و ملاقات مردمی "مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان چهارباغ برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در راستای دیدار چهره به چهره و پاسخگویی به مطالبات مردم و با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات عموم مراجعین و تکریم ارباب رجوع دیدار و ملاقات مردمی "مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان برگزار شد.

مهندس جعفری اسکندرلو پس از استماع سخنان شهروندان که با حضور مهندس میرفلاح مشاور فرماندار، مهندس موسوی بخشدار مرکزی و دکتر سرشار بخشدار رامجین و مهندس اسکندری مسئول بازرسی فرمانداری همراه بود؛ ضمن بررسی ، راهکارهای قانونی را ارائه و جهت رسیدگی دستورات لازم را به مدیران دستگاه های اجرایی صادر نمودند.

لازم به ذکر است ملاقات مردمی فرماندار شهرستان چهارباغ هر هفته روزهای سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی۱۲ برگزار می گردد،مردم شریف شهرستان چهارباغ می توانند با شماره ۴۴۵۶۳۹۰۱ داخلی ۱٠۷ تماس حاصل نموده و برای تعیین وقت ملاقات با فرماندار اقدام نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.