تصویر
ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با مردم شریف شهر گلسار
21 تیر 1402 - 9:11
1
ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ وجمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان با مردم شریف شهر گلسار از ساعت ۱۷ امروز آغاز شده است.
ارسال توسط :
پ
پ


ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره دکتر البرزی وجمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان با مردم شریف شهر از ساعت ۱۷ امروز آغاز شده است.

در این نشست که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاههای خدمات رسان از ساعت۱۷ امروز سه شنبه۲۰ تیرماه۱۴۰۲ در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان( عج)شهر گلسار برگزار شد، مردم شریف شهرستان به بیان مشکلات و درخواست‌های خود با فرماندارشهرستان ساوجبلاغ پرداختند و ایشان نیز دستورات لازم را جهت پیگیری و حل موارد درخواستی به مدیران حاضر در جلسه صادر و ارجاع نمود.
دکترالبرزی در این دیدار از استمرار دیدارهای خود با مردم شریف شهر گلسار و دیگر مناطق شهرستان در هفته های آتی خبر داد و گفت: این نشست‌ها در سرتا سر شهرستان برگزار و مشکلات و درخواست‌های مردمی پیگیری خواهند شد.
ضمنا" این نشست همچنان پس از اقامه نماز مغرب وعشاء از سر گرفته شده و ادامه دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.