تصویر
ملاقات چهره به چهره مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز با صنعتگران و تولیدکنندگان
16 آذر 1401 - 14:16
3
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از دیدارهای چهره به چهره با صنعتگران، تولیدکنندگان و غعالان اقتصادی در قالب «سه شنبه های پاسخگویی» خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از دیدارهای چهره به چهره با صنعتگران، تولیدکنندگان و غعالان در قالب «سه شنبه های پاسخگویی» خبر داد.

«حمیدرضا عقاب نشین» با اعلام این خبر تصریح کرد: این سلسله ملاقات های عمومی در راستای اجرای منشور حقوق شهروندی و ایجاد فضای تعامل با صنعتگران، تولید کنندگان و پیگیری مسائل و مشکلات آنان برگزار می شود.
وی افزود: این دیدار ها موجب تسهیل دسترسی صنعتگران، تولید کنندگان و متقاضیان در راستای خدمات رسانی مناسب تر، پیگیری مطالبات ایشان و تکریم ارباب رجوع انجام می شود.
بنا به گفته این مقام مسئول مسایل مرتبط با واگذاری زمین صنعتی برای طرح‌های توسعه، اعطای مهلت جهت اقساط معوق، خلع ید قرارداد و تمدید مجوز ساخت و ساز از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسات است.
«عقاب نشین» در خاتمه اظهار داشت: در برنامه ملاقات مردمی سومین هفته آذر ماه ۲۳ تَن از صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به صورت چهره به چهره، مسایل و چالش های خود را مطرح نموده و دستورات مقتضی جهت رفع این مشکلات به مبادی ذیربط صادر شد.

شایان ذکراست که در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بمنظور تسهیل در دسترسی آسان آحاد مردم، ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز روزهای سه شنبه هر هفته در دفتر مدیرعامل برگزار می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.