تصویر
ممنوعیت تردد در جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال به اجرا درآمد
07 آبان 1402 - 12:59
4
رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس در حوزه جغرافیایی استان مازندران ، ممنوعیت تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال دراین استان به اجرا درآمد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده – چالوس در حوزه جغرافیایی استان مازندران ، ممنوعیت تردد از کرج و آزادراه تهران – شمال دراین استان به اجرا درآمد.

سرهنگ "پیمان کرمی" اظهار کرد: این ممنوعیت از صبح امروز یکشنبه هفتم آبان ماه آغاز و تا نهم آبان ماه به مدت سه روز در این مسیر ادامه دارد.
وی اضافه کرد: طبق برنامه زمانبندی شده اجرای عملیات عمرانی از روز ۲۳ مهرماه به مدت یک ماه در روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۶ صبح الی ۱۶ قابل اجرا است.
رییس پلیس راه البرز اضافه کرد: این عملیات عمرانی برای لق گیری سنگ ها حدفاصل سیاه بیشه تا پل زنگوله (از کیلومتر ۵۱ الی ۶۹ ) در دست اجرا قرار گرفته است.
کرمی افزود: بر این اساس تردد وسایل نقلیه در آزادراه تهران – شمال طی روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه ممنوع بوده و در جاده کرج- چالوس نیز از میدان امیر کبیر کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان تردد به صورت محلی انجام می شود.
به گزارش ایرنا، نیمی از مسافت جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج -چالوس مربوط به استان مازندران و نیمی دیگر درحوزه استان البرز است.
منبع ایرنا برچسب ها: رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج – چالوس در حوزه جغرافیایی استان مازندران ، ممنوعیت تردد از کرج و آزادراه تهران – شمال دراین استان به اجرا درآمد.
رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.