تصویر
ممنوعیت تردد وسائط نقلیه سنگین ( حمل بتن) در سطح شهرکرج
17 مهر 1402 - 13:29
شناسه : 674557
2
معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری کرج از ممنوعیت و ثبت تخلف تردد بدون مجوز وسائط نقلیه سنگین(حمل بتن) توسط دوربین‌های کنترل و نظارت خبر داد.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری از ممنوعیت و ثبت تخلف تردد بدون مجوز وسائط نقلیه سنگین(حمل بتن) توسط دوربین‌های کنترل و نظارت خبر داد.

فرزین فرشاد ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: حسب دستور مبنی بر ساماندهی ماشین‌های سنگین به خصوص میکسرهای حمل بتن در سطح شهر، برابر دستورالعمل‌های موجود اقدامات لازم در این خصوص انجام پذیرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: در نشستی با حضور نمایندگان پلیس راهور، سازمان حمل و نقل بار و مسافر و سازمان فاوا فرایند ثبت تخلف هوشمند خودروهای سنگین فاقد مجوز که در سطح شهر تردد می‌کنند، مطرح و تشریح شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک با تاکید بر اینکه پیرو تصمیمات اتخاذ شده و بر اساس مصوبه شورای ترافیک، تردد خودروهای باری در سطح شهر باید با مجوز لازم صورت پذیرد، گفت: رانندگان این دسته از وسائط نقلیه نیز باید دارای پروانه فعالیت باشند.

فرشاد با اشاره به فعالیت دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهر، گفت: در حال حاضر تمامی مبادی ورودی و خروجی نیز به سامانه‌های پلاک‌خوان تجهیز شده و فرایند ثبت تخلف هوشمند خودروهای سنگین فاقد مجوز که در سطح شهر تردد می‌کنند؛ انجام می‌شود.
این مسئول تاکید کرد: بهتر است رانندگان قبل از ورود به شهر از طریق سامانه بارانه شهرداری کرج اطلاعات لازم را ثبت کنند تا مشمول جریمه و توقیف خودرو نشوند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.