تصویر
منابع آب پایدار برای پروژه های صنعتی و کشاورزی استان تامین شود
10 بهمن 1401 - 17:08
3
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: منابع آب پایدار برای پروژه های صنعتی و کشاورزی این استان براساس ابلاغیه سیاست های دولت تامین شود.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: منابع آب پایدار برای پروژه های صنعتی و این استان براساس ابلاغیه سیاست های دولت تامین شود.

احمد افضلی با بیان این مطلب در نشست شورای فنی استان اظهار داشت: براساس ابلاغیه سیاست های دولت، تامین منابع آب پایدار باید از طریق تخصیص پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب صورت گیرد.
وی بیان کرد: با توجه به خشکسالی و کاهش نزولات جوی در استان البرز و ضرورت مدیریت جداسازی آب مصرفی از آب کشاورزی و صنایع باید از سوی شرکت آب منطقه ای، آبفا، جهاد کشاورزی و اداره کل شهرک های صنعتی استان البرز تمهیدات لازم اتخاذ شود.
افضلی یادآور شد: جهت کشاورزی استان نسبت به اصلاح الگو آب کشاورزی و توسعه گلخانه ها که یکی از مهمترین دغدغه های استاندار البرز می باشد، اهتمام ورزد.
وی ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی نیز مکلف است نسبت به تسریع و تکمیل تصفیه خانه ها در شهرک های صنعتی مبادرت نماید و همچنین آبفای البرز نیز در این جلسه مکلف شد عملیات ساختمانی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب را تکمیل و تا پایان مرداد مورد بهره برداری قرار دهد.
افضلی گفت: کنترل و نظارت بر روند تکمیل و راه اندازی آشیانه و پد بالگرد اورژانس از دیگر نکات ضروری است که باید از سوی متولیان امر مورد توجه قرار گیر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.