تصویر
منابع طبیعی، بستر اساسی حیات و توسعه پایدار
16 اسفند 1401 - 9:26
شناسه : 473653
3
در روز پانزدهم اسفند ماه سالجاری به مناسبت روز درختكاري و آغاز هفته منابع طبيعي با حضور حسین بغدادی، فرماندار، مرتضی محمدی مدیریت بحران، همیالی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مسعود چهار نظم سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و محمد محمودی رئیس اداره محیط زیست شهرستان نظرآباد در محوطه اداره راهدای و حمل و نقل جاده ای این شهرستان ۱۰۰ اصله نهال غرس گردید.

در روز پانزدهم اسفند ماه سالجاری به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی با حضور حسین بغدادی، فرماندار، مرتضی محمدی مدیریت بحران، همیالی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مسعود چهار نظم سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و محمد محمودی رئیس اداره محیط زیست شهرستان در محوطه اداره راهدای و حمل و نقل جاده ای این شهرستان ۱۰۰ اصله نهال غرس گردید.

در روز پانزدهم اسفند ماه سالجاری به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی با حضور حسین بغدادی، فرماندار، مرتضی محمدی، رئیس مدیریت بحران، همیالی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مسعود چهار نظم، سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و محمد محمودی، رئیس اداره محیط زیست شهرستان نظرآباد در محوطه اداره راهدای و حمل و نقل جاده ای این شهرستان ۱۰۰ اصله نهال غرس گردید.
حسین بغدادی، فرماندار شهرستان نظرآباد اظهار کرد: بدون تردید منابع طبیعی به ‌عنوان بستر حیات و توسعه پایدار و پشتوانه اصلی بخش نقشی اساسی در حفظ منابع پایه، سلامت جامعه و امنیت حیاتی انسان‌ها دارد و بر کنترل آب‌های سطحی، تقویت سفره‌های آب زیرزمینی، تولید اکسیژن، تلطیف هوا، جذب توریسم، ایجاد اشتغال، تولید مواد دارویی و صنعتی، پناهگاه حیات وحش نقشی اساسی ایفا می‌کند.
اینجانب ضمن تبریک هفته منابع طبیعی به مردم شریف ایران و کلیه کارکنان خدوم اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نظرآباد، که همواره تمام تلاش و کوشش خود را برای حیات طبیعت زنده و سرسبز به کار می‌گیرند تشکر و قدردانی می کنم.
مسعود چهارنظم، سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نظرآباد در این مراسم خاطر نشان کرد: هفته منابع طبیعی امسال با شعار "درخت برای زندگی؛ باهم بکاریم برای ایران سرسبز _ ایران قوی"؛ فرصتی مناسب برای نقش‌آفرینی تشکل‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی است تا اقشار مختلف مردم به عنوان مهمترین و اثربخش ترین سرمایه ارزشمند برای حفظ، احیاء، توسعه و نگهداری منابع طبیعی، مشارکت نمایند.
در پایان این مراسم همیالی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نظرآباد نیز اضافه کرد: بخشی از طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان به مناسبت هفته درختکاری انجام شد که علاوه بر منظرآرایی راه‌ها، در توسعه فرهنگ درخت‌کاری و آمادگی برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ نیز اثر گذار است.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.