تصویر
منابع طبیعی متعلق به همه ی نسل ها و حفاظت از آن یک وظیفه همگانی است
17 خرداد 1401 - 9:33
0
فرضی، مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان البرز به همراه معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع و رئیس اداره طرح و برنامه این اداره کل ، با عبدالرضا کریم پور ملکشاه، رئيس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز ديدار نمود.
ارسال توسط :
پ
پ

فرضی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز به همراه معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع و رئیس اداره طرح و برنامه این اداره کل ، با عبدالرضا کریم پور ملکشاه، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز دیدار نمود.

فرضی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، به همراه معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع و رئیس اداره طرح و برنامه این اداره کل، با عبدالرضا کریم پور ملکشاه، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز دیدار نمود.
در این نشست رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز، ضمن عرض خیر مقدم خدمت مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و همکاران ایشان، درخصوص عملکرد این اداره کل و وضعیت اعتبارات آن بحث و گفتگو نمود.
وی توانمند سازی حوزه منابع طبیعی را حائز اهمیت دانست و گفت: منابع طبیعی مربوط به نسل ها و اعصار است که در صورت عدم صیانت خسارات جبران ناپذیری متوجه کشور، آیندگان و خودمان خواهیم کرد.
کریم پور ملکشاه منابع طبیعی را عامل مهمی در توسعه یاد کرد و صیانت از آن را منجر به توسعه پایدار دانست و افزود: برنامه های حمایتی از این بخش در اولویتها و سیاستهای توسعه‌ای قرار خواهد‌گرفت.
وی با از تلاش‌های مدیر کل و همکاران ایشان در مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، گفت: با وجود محدودیت‌ها و مسائل موجود، فعالیت‌های ارزشمندی در حوزه آبخیزداری و حفاظت از منابع ملی در استان البرز انجام شده که با تعامل دستگاه‌های موازی، فرصت‌سازی و پشتیبانی دستگاه‌های ملی می توان نگاه توسعه‌ای را افزایش داد تا شرایط مطلوب‌تر از گذشته گردد.
حامد فرضی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز، ضمن قدردانی از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بابت پشتیبانی و حمایت مستدام ایشان از مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان در جهت حفاظت از عرصه های منابع طبیعی و انفال، خواستار تدوام این همدلی و همیاری شد و سپس گزارشی از وضعیت منابع طبیعی و پروژه های اجرا شده و در دست اجرا و همچنین برنامه ها و اهداف سالجاری این اداره کل ارائه داد.
در ادامه این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز با مدیرکل منابع طبیعی استان در خصوص تخصیص اعتبارات و مسائل مهم قابل طرح در جلسه به بیان دیدگاه ها و ارائه راهکارهایی در خصوص موضوعات شاخص و اصلی این حوزه پرداختند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.