تصویر
منطقه دو کرج آماده استقبال از بهار می شود
11 اسفند 1400 - 16:13
3
مدیر منطقه دو شهرداری کرج از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار به منظور آماده‌سازی سیما و منظر شهری برای نوروز سال ۱۴۰۱ خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر منطقه دو از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار به منظور آماده‌سازی سیما و منظر شهری برای نوروز سال ۱۴۰۱ خبر داد.

مرتضی شریف کاظمی اظهار کرد: اجرای طرح استقبال از بهار به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای آغاز سال جدید در مناطق مختلف این شهر از ۱۰ اسفندماه آغاز و تا فروردین سال بعد ادامه خواهد داشت.
شریف کاظمی عنوان کرد: این طرح شامل شست‌وشو، پاک‌سازی و رفت‌وروب خیابان‌های اصلی، کوچه‌ها و زمین‌های بایر، حاشیه معابر اصلی و فرعی، پاک‌سازی و امحای پوسترهای تبلیغاتی همچنین لایروبی کلیه انهار روباز و روبسته است.
وی جلوگیری از عملیات حفاری در این ایام، رفع نواقص ناهمواری‌های اطراف دریچه‌ها، جمع‌آوری و حمل خاک و نخاله معابر، رنگ‌آمیزی و تعمیر سطل‌های مکانیزه زباله در سطح شهر را نیز از دیگر اقداماتی برشمرد که در این طرح اجرایی خواهد شد.
مدیر منطقه دو شهرداری بیان کرد: همچنین ترمیم و لکه‌گیری آسفالت سطح معابر منطقه، ترمیم و اصلاح خرابی‌های احتمالی جداول، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی کلیه جداول سطح منطقه، جمع‌آوری مصالح مازاد پروژه‌های عمرانی نیز در سطح منطقه انجام خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.