تصویر
منطقه مجازی” باید در دستور کار سه ماهه اول سال۱۴۰۲ شهرداری کرج قرار گیرد
04 اسفند 1401 - 8:48
4
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت:مدیریت شهری در سال1402 از یک منطقه مجازی ارتقاء و به شش منطقه مجازی در مناطق شهرداری کرج دست یابد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر گفت:مدیریت شهری در سال۱۴۰۲ از یک منطقه مجازی ارتقاء و به شش منطقه مجازی در مناطق دست یابد.

محمودآبادی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر در نود و پنجمین جلسه رسمی،با بیان اینکه مدیریت شهری در دوره گذشته منطقه۹ را به عنوان شهرداری مجازی اعلام کرد اظهار داشت: امروزه شهر مجازی به عنوان راهکار بی بدیل حل معضلات شهری مورد توجه بسیاری از شهروندان، شهرسازان و مدیران شهری واقع شده است که مدیریت شهری موظف است در سه ماهه اول سال۱۴۰۲ در دستور کار قرار دهد.
دبیر کمیسیون برنامه و بودجه شورا در تشریح اهداف تشکیل منطقه مجازی اظهار داشت: محاسنی شهرداری مجازی(الکترونیک) دارد که شهرداری کرج باید به آن توجه ویژه نماید، تسریع در انجام کار ارباب و رجوع،کاهش هزینه ها، استفاده از امکانات فنی و IT در جهت خدمت رسانی،ایجاد رفاه و امنیت،عدالت ،کاهش بوروکراسی و فساد اداری و همچنین کاهش ترافیک شهری که به دغدغه شهروندان محترم تبدیل شده است از جمله محاسن این طرح است.
علیرضا رحیمی اضافه کرد: مدیریت شهری باید درخصوص منطقه مجازی با توجه به زیر ساخت های مناسب موجود تا پایان خرداد ماه سال۱۴۰۲ پنج منطقه شهرداری از جمله مناطق ۸-۷-۵-۴و۱ اقدام و از یک منطقه مجازی به شش منطقه مجازی ارتقاء دهد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.