تصویر
منطقه ویژه اقتصادی پیام یکی از ظرفیت‌های مناسب در حوزه صادرات محصولات مختلف در کشور است
16 مرداد 1402 - 9:04
2
دکتر عباسی در دیدار با معاون حقوقی رئیس جمهور در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت:منطقه ویژه اقتصادی پیام یکی از ظرفیت‌های مناسب در حوزه صادرات محصولات مختلف در کشور است.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر عباسی در دیدار با معاون حقوقی رئیس جمهور در منطقه ویژه و فرودگاه بین المللی پیام گفت:منطقه ویژه اقتصادی پیام یکی از ظرفیت‌های مناسب در حوزه صادرات محصولات مختلف در کشور است.

دکتر عباسی افزود: در منطقه ویژه اقتصادی پیام، سه سیستم حمل و نقل هوایی، ریلی و زمینی به هم متصل می شوند که این مزیت میتواند برای رونق و رشد تولید و صادرات در کشور ظرفیت‌‌سازی کند.
وی گفت: با توجه به قرار گرفتن منطقه ویژه اقتصادی پیام در محور مواصلاتی ۱۳ استان کشور، می‌توان از این مزیت هم استفاده کرد و با ظرفیت‌سازی مناسب به اقتصاد کشور کمک کرد.
در حوزه و آنهم در زمینه تولید سبزی و صیفی‌ و گلهای زینتی بسیار ظرفیت خوبی دارد که سیستم حمل و نقل هوایی می‌تواند در این راستا باعث رشد و رونق تولید شود و برای کشور هم ارز آوری داشته باشد.
در بودجه ۱۴۰۰ حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از سیستم حمل و نقل هوایی به عنوان یارانه سوخت کارگو (برای حمل و نقل محصولات با سرعت بالای فساد پذیری) در نظر گرفتیم، اما با کوتاهی وزارت جهاد نتیجه‌ای از آن حاصل نشد که دولت باید آن را جبران کند و این ظرفیت را به فعلیت برساند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.