تصویر
منطقه ۶ شهرداری کرج موفق به کسب مقام اول جذب بودجه عمرانی شد
27 دی 1402 - 10:42
1
مدیرمنطقه ۶ شهرداری کرج از کسب رتبه اول جذب بودجه عمرانی در بین مناطق ده گانه شهرداری کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرمنطقه ۶ شهرداری از کسب رتبه اول جذب بودجه عمرانی در بین مناطق ده گانه خبر داد.

جذب اعتبارات عمرانی را یکی از موضوعات مهم در ارائه خدمات و کسب رضایت شهروندان عنوان کرد و افزود: با تدابیری که از ابتدای سال جاری اتخاذ شد، مقرر شد اجرای پروژه‌های عمرانی با بالاترین کیفیت، دقت و سرعت طی سال صورت پذیرد تا قسمت اعظم این اعتبارات و تسویه حساب با پیمانکاران با چالش‌های پایان سال مالی مواجه نشود.

مدیر منطقه ۶ کرج با اشاره به این مطلب که تاکنون ۷۸ درصد بودجه عمرانی جذب و ۹۵ درصد تعهد ایجاد شده است، یادآور شد: با تلاش و همت پرسنل معاونت امور عمرانی و ترافیک و همراهی معاونت مالی و ، این منطقه موفق به کسب بالاترین درصد جذب عمرانی بین مناطق ۱۰گانه شده است.
وی نحوه پرداخت مطالبات پیمانکاران منطقه را کم نظیر دانست و اضافه کرد: در راستای افزایش رضایتمندی و پیشبرد اهداف منطقه، مطالبات پیمانکاران در قالب صورت وضعیت‌های ارائه شده کاملا به روز پرداخت می‌شود.
آژیر در پایان خاطر نشان کرد: اجرای پروژه‌های شهری و عمرانی با هدف رضایت شهروندان انجام می‌شود و با توجه به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی مبنی بر اقدامات کارشناسی و اولویت بندی صورت می‌گیرد، باید به گونه‌ای باشد که منتج به آبادانی و توسعه شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.