تصویر
منطقه ۹ کرج در اقامه عزای سید و سالار شهیدان سیاه‌پوش شد
17 تیر 1403 - 4:14
شناسه : 1392551
0

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از آغاز عملیات سیاه پوشی میادین ومعابر سطح منطقه خبر داد. حسین عطایی درگفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از آغاز عملیات سیاه پوشی میادین ومعابر سطح منطقه خبر داد و گفت: در آستانه ماه محرم اقدامات متنوعی در راستای سیاه پوشی چهره شهر در ایام ماه محرم در دستور […]

مدیر منطقه ۹ از آغاز عملیات سیاه پوشی میادین ومعابر سطح منطقه خبر داد.

درگفتگو با پایگاه خبری امروز؛ از آغاز عملیات سیاه پوشی میادین ومعابر سطح منطقه خبر داد و گفت: در آستانه ماه محرم اقدامات متنوعی در راستای سیاه پوشی چهره شهر در ایام ماه محرم در دستور کار قرار گرفته تا حال و هوای شهر در دهه عزاداری سرور و سالار شهیدان معطر از معنویت و شور حسینی شود.

عطایی تاکیدکرد: محرم امسال باید متفاوت‌تر از محرم‌های قبل باشد و چهره شهر و آذین بندی خیابان‌ها و معابر و میادین باید به نحوی صورت پذیرد که شهروندان استقبال از ماه‌های محرم و صفر را لمس کرده و با پیاده روی و حضور در محلات ومراسمات تحقق شعار «این شهر عزادار حسین علیه السلام است.» را نظاره‌گر باشند.

وی گفت: واحد زیباسازی منطقه از جمله حوزه‌های فعال در این عرصه است که از هفته‌های قبل برای آمادگی جهت استقبال شایسته و باشکوه از ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان در تلاش و برنامه‌ریزی است؛ تلاش‌هایی که خروجی آنها این روزها در چهره و فضای سطح منطقه و محلات و معابر و میادین کاملأ مشهود است و اکیپ‌های متعددی در اقصی نقاط منطقه در حال نصب آذین بندی و کتیبه و کتل و پرچم و ریسه‌های مشکی هستند.

این مسئول عنوان کرد: واحد زیباسازی منطقه با نصب انواع کتیبه، پرچم وریسه‌های مشکی وقرمز وهمچنین نصب بنر در سطح منطقه به ویژه ورودی و خروجی‌ها اقدامات ویژه‌ای را انجام داده تا چهره و سیمای منطقه متناسب با ایام محرم، معنوی و سرشار از شور و شعور حسینی شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۳

منبع: پایگاه خبری شهرداری کرج

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.