تصویر
منطقه ۹ کرج در صدر پاسخگویی به مردم در سامانه ۱۳۷؛ بهبود خدمات شهری در دستور کار
17 شهریور 1403 - 6:02
شناسه : 1281084
0

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: منطقه ۹ شهرداری کرج با کسب رتبه نخست در سامانه ۱۳۷، پاسخ خود را نسبت به بهبود شهری و افزایش رضایت شهروندان نشان داد. مصطفی عابدی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از کسب رتبه برتر در این منطقه در پاسخگویی به سامانه ۱۳۷ در مرداد ماه سال […]

سرپرست منطقه ۹ گفت: منطقه ۹ شهرداری با کسب رتبه نخست در سامانه ۱۳۷، پاسخ خود را نسبت به بهبود شهری و افزایش رضایت شهروندان نشان داد.

در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از کسب رتبه برتر در این منطقه در پاسخگویی به سامانه ۱۳۷ در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

وی با بیان این که موفقیت به دست آمده تلاش‌های شبانه روزی همه عوامل اجرایی منطقه است، بر خدمات رضایت بخش و بهبود مستمر شهری تاکید کرد.

عابدی افزود: کسب این رتبه نشان‌دهنده آن است که منطقه ۹ در اجرای خدمترسانی بهتر به شهروندان، گام‌های مطلوبی برداشته است.

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج، همچنین به برخی از اقدامات انجام شده در منطقه ۹ برای بهبود خدمات شهری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح های مختلف در حوزه های محیط زیست، شهری، عمران و ترافیک، فضای سبز و شهرسازی و… به سطح مطلوبی از خدمات رسانی دست یافتیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۳

منبع: پایگاه اطلاع رسانی کرج امروز – شهرداری کرج

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.