تصویر
مهمترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است
26 دی 1401 - 12:21
2
نجفی شهردار گرمدره به همراه معاون خدمات شهر و دیگر مدیران شهری از سطح شهر بازدید و از نزدیک در جریان و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

نجفی شهردار به همراه معاون خدمات شهر و دیگر مدیران شهری از سطح شهر بازدید و از نزدیک در جریان و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفتند.

مسعود نجفی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه همکاران دستور لازم را درخصوص بسیج پرسنل حوزه عمرانی و خدمات شهری و امکانات مجموعه در راستای تسریع در روند پیشرفت امور صادر کرد و افزود: با توکل به خدا و همکاری مدیریت شهری با تمام توان، فعالیت های عمرانی و خدماتی در سطح شهر دنبال خواهد شد و مدیریت شهری همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط می اندیشد و مصمم است که فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.
وی افزود : مهمترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.
در همین راستا از پروژه چند منظوره "ملت"،طرح غرفه های بازار روز در ضلع جنوبی پارک امیرآباد و فضای داخل پارک، نظارت بر بازپیرایی و احداث فضای سبز رمپ های ورودی و خروجی مورد بازدید قرار گرفتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.