تصویر
مهمترین دلیل پیشرفت نکردن بسکتبال البرز
29 خرداد 1402 - 16:10
1
مدیر کل ورزش و جوانان البرز نبود اتحاد و عدم همدلی را مهمترین دلیل عدم پیشرفت بسکتبال البرز طی سال‌های اخیر عنوان کرد .
ارسال توسط :
پ
پ


مدیر کل ورزش و جوانان البرز نبود اتحاد و عدم همدلی را مهمترین دلیل عدم پیشرفت بسکتبال البرز طی سال‌های اخیر عنوان کرد .

به گزارش ایسنا، بهزاد فروغی در حاشیه برگزاری مجتمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان البرز با انتقاد از عملکرد این هیات گفت: متاسفم از اینکه استانی که استعدادهای فراوانی در رشته بسکتبال دارد در تیم های ملی بسکتبال بازیکن نداشته باشد.
فروغی گفت: متاسفانه نه تنها در بسکتبال بلکه در برخی از رشته های نیز شاهد عدم حضور بازیکن از این استان در تیم های ملی هستیم .

مدیر کل ورزش و جوانان البرز با اشاره به اینکه وحدت و همدلی در این هیات تا به امروز وجود نداشته تصریح کرد: متاسفانه عده ای به جای اینکه به بسکتبال کمک کنند نمی‌گذارند این رشته دانشگاهی در این استان پیشرفت داشته باشد .
فروغی ادامه داد :این نقدها و درگیری‌ها در بسکتبال خوب نیست و باید از امروز شاهد فصل جدیدی از بستکبال در البرز باشیم .
وی ادامه داد: انتخاب رئیس جدید هیات بسکتبال استان را به فال نیک می‌گریم و امیدواریم از امروز شاهد پیشرفت روز افزون و حضور نفرات بیشتر از این استان در تیم های ملی باشیم .
وی ادامه داد: متاسفانه بهترین تایم های سالن های بسکتبال در اختیار مربیانی قرار گرفته که به هیچ عنوان خروجی ندارند که باید رئیس جدید هیات در این خصوص نظارت های ویژه ای داشته باشد.
وی گفت: به بسکتبال نقد فراوان است باید تلاش کرد تا با وحدت و انسجام همچون گذشته به روزهای پرشکوه و اوج بسکتبال البرز بازگردیم.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز در ادامه به خانه بسکتبال اشاره کرد گفت: اوضاع خانه بسکتبال کرج مناسب نیست؛ این سالن شرایط برگزاری مسابقات بزرگ را به دلیل کمبود جایگاه تماشاگران ندارد.
فروغی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که مسابقات بزرگ بسکتبال را در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) کلاک انتقال دهیم.
مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال البرز با حضور داوری رئیس فدراسیون بسکتبال، برگزار و سعید صالح نیا، مدیر فنی تیم بسکتبال مهگل البرز به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

منبع ایسنا برچسب ها: مدیر کل ورزش و جوانان البرز نبود اتحاد و عدم همدلی را مهمترین دلیل عدم پیشرفت بسکتبال البرز طی سال‌های اخیر عنوان کرد .
مدیر کل ورزش و جوانان البرز نبود اتحاد و عدم همدلی را مهمترین دلیل عدم پیشرفت بسکتبال البرز طی سال‌های اخیر عنوان کرد .
به گزارش

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.