تصویر
مهمترین عامل سلامت جامعه ، رعایت شاخص های تولید مواد غذایی سالم است
15 تیر 1401 - 15:01
2
شهردار کمالشهر در بازدید از یک شرکت تولید کننده مواد غذایی که در معیت اعضای شورای اسلامی انجام پذیرفت ، با تاکید بر این مطلب افزود:رعایت شاخص های کیفی در تولید مواد غذایی ، بر سلامت جامعه تاثیرمستقیم داشته و این امر مهم و حائز اهمیت ، لزوم نظارت بر واحدهای تولیدکننده مواد غذایی را بیش از پیش آشکار می نماید.
ارسال توسط :
پ
پ

در بازدید از یک شرکت تولید کننده مواد غذایی که در معیت اعضای شورای اسلامی انجام پذیرفت ، با تاکید بر این مطلب افزود:رعایت شاخص های کیفی در تولید مواد غذایی ، بر سلامت جامعه تاثیرمستقیم داشته و این امر مهم و حائز اهمیت ، لزوم نظارت بر واحدهای تولیدکننده مواد غذایی را بیش از پیش آشکار می نماید.

دکتر بهمنی در ادامه بااشاره به بینش و منش مسئولین در عمل به تعهدات انسان دوستانه و جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کننده افزود: اگر مدیران شرکتهای تولید کننده مواد غذایی بر تعهدات خود در راستای رعایت قوانین سلامت محور پایند و متعهد باشند، کمتر شاهد به خطر افتادن جان هم میهنان عزیزمان هستیم .
وی در ادامه خاطر نشان کرد: امید است همواره با نظارت دقیق مسئولین ذیربط و حضور بازرسان متعهد ، کما فی السابق شاهد تولید فرآورده هایی برخوردار از شاخص های نسبی سلامت باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.