تصویر
مهمترین هدف ما بعنوان کارگزاران نظام، کسب رضایتمندی مردم است
08 خرداد 1401 - 15:52
1
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بر این باور هستم که رفاه، امنیت و آرامش مردم با همراهی و همپوشانی مدیران استان محقق می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بر این باور هستم که رفاه، امنیت و آرامش مردم با همراهی و همپوشانی مدیران استان محقق می شود.

مجتبی عبداللهی در حاشیه بازدید میدانی از مسکن مهر ابریشم که با همراهی مدیران مربوطه در دستگاه های اجرایی و خدمات رسان روز یکشنبه صورت گرفت، افزود: مهمترین هدف ما بعنوان کارگزاران نظام، کسب رضایتمندی مردم است.
وی ادامه داد: بر این باور هستم که رفاه، امنیت و آرامش مردم با همراهی و همپوشانی مدیران استان محقق می شود.
عبداللهی گفت: طی نشستی که با مدیران مربوطه داشتیم مقرر شد طی مدت زمان کوتاهی خدمات لازم برای مسکن های مهر استان بویژه مجموعه ای که مورد بازدید قرار گرفت مهیا شود و بخش بزرگی از نیازها و کمبودهایی که از گذشته انباشته شده، حل شود.
وی افزود: همچنین اختصاص زمین برای ساخت مدرسه خیرساز و تسریع در تکمیل درمانگاه، ساماندهی فضا و محل تردد و تفریح دانش آموزان در مدارس موجود، ساماندهی روشنایی و سیمای شهرک و جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب مورد تاکید قرار گرفت.
استاندار البرز گفت: از سوی دیگر نیز توقیف خودروهای حمل زباله فاقد فنس، کاور و درب در مسیر حلقه دره توسط فرمانداری و شهرداری، مصوب شد.
وی افزود: باید تمامی انشعابات برای مسکن های ساخته شده تامین شود و تحویل متقاضیان شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.