طی مراسمی با حضور دکتر افضلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ، دکتر البرزی ، مهندس میرزایی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ، بغدادی بخشدار مرکزی ، مهندس فریدونی معاونت اداری مالی و پرسنل شهرداری مهندس محمد گودرزی به عنوان هفتمین معارفه گردید .

در این مراسم که در سالن جلسات مجموعه غدیر خم شهرداری برگزار گردید دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ضمن خیر مقدم و تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه در سخنانی از زحمات معاونت اداری مالی و پرسنل شهرداری در راستای خدمات رسانی به شهروندان در ماه های اخیر و همچنین از حُسن انتخاب دکتر عبداللهی استاندار البرز در انتصاب مهندس گودرزی به عنوان شهردار و تشکر نمود .
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ همچنین خدمات رسانی ویژه به شهروندان ، توسعه و پویایی شهر و رسیدگی به امورات پرسنل شهرداری را نیز از شهردار گلسار خواستار گردید .

دکتر افضلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز نیز ضمن تبریک اعیاد شعیانیه از زحمات فرماندار شهرستان و مدیر کل دفتر امور شهری طی ماه های اخیر تقدیر و تشکر و در سخنانی بیان داشت: با توجه به وجود مردم ولایت مدار در شهر گلسار و پیش رو بودن ایام نوروز خدمات رسانی ویژه به شهروندان گلسار را خواستار گردید .
دکتر افضلی همچنین در این مراسم نکاتی از قبیل: پیگیری تکمیل ساختمان اداری شهرداری ، توجه ویژه به صنایع ، رسیدگی به امورات و مبلمان شهری را بیانگر شد .
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از نگاه ویژه استاندار البرز به شهر گلسار تقدیر و اظهار داشت: با پیگیری استاندار البرز بزودی طرح اصلاح نیوجرسی های واقع در جاده قدیم کرج –قزوین از کمالشهر اماده می گردد.
دکتر افضلی اظهار داشت: محور شهر گلسار ، محدوده و پیاده روها نیازمند ساماندهی می باشد تا باعث جذب سفر و اشتغال گردد.
وی در پایان از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار در ادوار گذشته تقدیر و تشکر و آرزوی موفقیت برای مهندس گودرزی داشت و افزود با اتحاد و همدلی مشکلات مردم مرتفع ، سرکشی از خانواده معظم شهدا انجام گردد و در راستای توسعه و پویایی شهر گلسار گام برداریم .
در ادامه حکم انتصاب مهندس گودرزی به عنوان شهردار گلساراز سوی استاندار البرز توسط دکتر افضلی تقدیم ایشان گردید .
مهندس گودرزی شهردار گلسار نیز ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه در سخنانی از حسن اعتماد مجموعه استانداری و استاندار البرز تقدیر و بیان داشت : امید است از فرصت پیش آمده نهایت استفاده گردد تا موارد ذکر شده اجرا و کارهای معوق و مشکلات مرتفع گردد و شهر گلسار در آینده برازنده نامش گردد و با تلاش شبانه روزی و مساعدت مسئولین و همکاری مجموعه شهرداری این امر میسر می گردد.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر