تصویر
موتورسیکلت سرقتی در توقیف پلیس
03 دی 1402 - 9:12
2
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: یک موتورسیکلت BMW هزار سی سی قاچاق توسط پلیس توقیف شد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: یک موتورسیکلت BMW هزار سی سی قاچاق توسط پلیس توقیف شد.

سرهنگ "کامران ملکی" در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر به سرقت رفتن یک دستگاه موتورسیکلت BMW هزار سی سی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات مشخص شد فردی که موتورسیکلت را به سرقت برده با آگهی کردن آن در فضای مجازی قصد فروش موتورسیکلت سرقتی را دارد که با شیوه و شگردهای پلیسی موتورسیکلت مسروقه توسط مأموران توقیف و سارق نیز دستگیر شد.
وی اظهار داشت: پس از کشف موتورسیکلت مسروقه، در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که این موتورسیکلت فاقد مدارک قانونی و گمرکی بوده و قاچاق محسوب می‌شود.
سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه ارزش موتورسیکلت توقیف شده بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، افزود: موتورسیکلت مکشوفه به همراه سارق دستگیر شده جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.