تصویر
موسسات قرآن و عترت اطلاعات خود را در سامانه”حمد” ثبت و تکمیل کنند
12 تیر 1401 - 9:23
4
موسسه و شعبات دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سامانه حمد که در وضعیت ثبت نشده و یا در حال تکمیل می باشد، تا 23 تیرماه اطلاعات خود را ثبت یا تکمیل نمایند.
ارسال توسط :
پ
پ

موسسه و شعبات دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سامانه حمد که در وضعیت ثبت نشده و یا در حال تکمیل می باشد، تا ۲۳ تیرماه اطلاعات خود را ثبت یا تکمیل نمایند.

با عنایت به ضرورت ساماندهی وضعیت مؤسسات در سامانه حمد و نظر به بررسی های صورت گرفته، مشخص گردید که اطلاعات ۱۰۰۵ موسسه از ۱۸۱۰ موسسه و شعبات دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سامانه در وضعیت ثبت نشده و یا در حال تکمیل می باشد، لذا مقتضی است طبق لیست پیوست اقدامات و اطلاع رسانی لازم جهت تکمیل اطلاعات خواسته شده در سامانه حمد توسط موسسات مذکور هر استان حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۴/۲۳ به عمل آید.
پس از اتمام این زمان در صورتی که اطلاعات موسسه ای در سامانه حمد به طور کامل درج نشده باشد مواردی از قبیل: عدم تمدید پروانه فعالیت ، عدم تخصیص کمکها و سرانه های حمایتی، قطع بیمه فعالان قرآنی مربیان مرتبط با موسسه از سال بعد، حذف کامل موسسه ازسامانه حمد، برای موسسه مذکور اعمال خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.