موشک‌های ایران ثابت کرد گنبد آهنین اسرائیل کارایی ندارد
  • مهر ۱۳, ۱۴۰۳ ساعت: 12:49
  • شناسه : 1569038
    0

    به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام نوربور، امام جمعه کمالشهر، در نماز جمعه کمالشهر، در خطبه اول نماز درباره ویژگی های حزب الله از نظر قرآن به ایراد سخن پرداخت و در خطبه دوم ضمن تسلیت شهادت مظلومانه دبیر کل حزب الله لبنان، مجاهد کبیر حاج سید حسن نصرالله گفت : سید مقاومت، […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام نوربور، امام جمعه کمالشهر، در نماز جمعه کمالشهر، در خطبه اول نماز درباره ویژگی های حزب الله از نظر قرآن به ایراد سخن پرداخت و در خطبه دوم ضمن تسلیت شهادت مظلومانه دبیر کل حزب الله لبنان، مجاهد کبیر حاج سید حسن نصرالله گفت : سید مقاومت، سید حسن نصر الله، مالک اشتر ولایت بود در لبنان، با همان ویژگی های مالک اشتر. او مثل مالک، بنده ای از بندگان خالص و خوب خدا بود "عبدا من عبادالله"

    وی افزود: او به هنگام خطر و وحشت و بحران آرام و قرار نداشت «لایَنامُ ایام الخوفُ» او شمشیر برنده ای از شمشیر های خدا بود بر گردن صهیونیزم «سیف مِن سیوف الله» او بر بدکاران، صهیونیزم و اشغالگران از شعله های آتش تند تر بود.

    امام جمعه کمالشهر ادامه داد: سید مقاومت عالمی بودند با فضیلت و مجاهدی بودند خستگی ناپذیر که ۳۲ سال تمام در راه خدا با شجاعت حیدری اش با دشمنان جنگید، پسر جوانش را داد و خودش هم مجروح و جانباز بود.

    وی افزود: سید مقاومت نه تنها به تشیع، نه تنها بر عالم اسلام، بلکه بر همه بشریت و عموم انسانها حق دارد؛ زیرا با تمام وجود با شرور ترین، خبیث ترین، کثیف ترین پدیده تاریخ بشری در عالم یعنی صهیونیزم می جنگید و جهاد و دفاع را رهبری می کرد.

    حجت الاسلام نورپور به ویژگی خونخواری و ستمگری رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: مستحضرید صهیونیزم و قوم یهود نه تنها دشمن شیعه و سنی بلکه دشمن همه انسان ها هستند ، آنها برابر آموزه های دینی خود، فقط قوم یهود را انسان می دانند، غیر از یهود را حیوانات انسان نما می دانند که برای یهودیها آفریده شده اند!

    وی افزود: عاقبت هم این سید عزیز، غیور و خوش بخت به آرزویش که شهادت بود نائل آمد آن هم به دست اشقی الاشقیا دهر.

    وی خاطر نشان ساخت: رژیم سفاک و کودک کش و حامیانش بویژه آمریکای جنایت پیشه و فریبکار، آمریکایی که سید مقاومت بوسیله بمب های او و هواپیما های او و نیز با نقشه و طراحی او به شهادت رسید همه بدانند، با رفتن سید مقاومت هیچ خللی در جبهه مقاومت به اذن الله بوجود نخواهد آمد و ان‌شاءالله حزب عزیز لبنان و جبهه مقاومت بر مبارزه، تا زوال کامل غده چرکین سرطانی ادامه خواهند داد.

    خطیب نمازجمعه کمالشهر به عملیات غرورآفرین وعده صادق اشاره کرد و ضمن و تشکر از نیرو های هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه عزیز با ۲۰۰ موشک بالستیک، که در طول تاریخ بی نظیر است ، پایگاه‌های هوایی، مراکز جاسوسی و نظامی اسرائیل را مورد هدف قرار داد و ثابت کرد که گنبد آهنین چندلایه رژیم جعلی کارایی ندارد.

    وی گفت: این پیروزی و صلابت را به مقام معظم رهبری امام خامنه ای و و نیروهای مسلح و مردم عزیز تبریک عرض می کنیم.

    حجت الاسلام نورپور در ادامه با اشاره به ویژگی‌های خاص این عملیات گفت: این عملیات قدرتمند و اعجاب آفرین آبروی جمهوری اسامی را خرید و تبلیغات پرحجم و جنگ روانی ضد ایرانی رسانه های سعودی و اماراتی و… که بعد از ترور شهید اسماعیل هنیه و شهادت سید حسن، شدت گرفته بود را به دیوار کوبید و نشان داد که قدرتمند ترین کشور منطقه غرب آسیا کیست؟

    وی افزود: این عملیات، مرهمی بر دل های داغدار عاشقان انقلاب اسلامی بود، این عملیات، قلب امام زمان (ع) را شاد کرد این عملیات روح امام راحل، قلب مقام معظم رهبری و امت اسلامی بلکه قلب آزادیخواهان جهان را شاد کرد و آری این عملیات غرور آفرین دل غم زده کودکان و یتیمان غزه و لبنان را شاد کرد.

    وی ادامه داد: ما دست و بازوی مجاهدان و پاسداران انقلاب اسلامی را می بوسیم و بر این دستان دشمن شکن افتخار می کنیم و رژیم سفاک و آمریکای جنایتکار و دیگر حامیان آن بداند اگر بعد از این کوچکترین خطایی از اسرائیل سر بزند قطعا با جواب بسیار شدیدتر و کوبنده تر مواجه خواهد شد.

    خطیب نماز جمعه به ضرورت کمک به جبهه مقاومت تاکید کرد و یادآور شد : امام خامنه ای فرمودند: "بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند"

    حجت الاسلام نورپور در پایان روز نیروی انتظامی را به عزیزان سبز پوش، خدوم و مومن و زحمت کش این نیرو تبریک عرض کرده و گفت : نیروی انتظامی از ارکان نظام، حافظ امنیت کشور و مردم که وظایف بسیار خطیر و مهمی را بر عهده دارد و ماوی و پناهگاه مردم است. و ما خدا را شاکریم که امروز پلیس ما، یک پلیس مکتبی، انقلابی و مردمی است و در راه اسلام و امنیت هم صدها نفر شهید تقدیم کرده و مردم انتظار دارند که نیروی انتظامی و پلیس مکتبی، طرح نور که یکی از بهترین ماموریت های این نیرو است را با قوت هرچه تمام ادامه دهد.

    منبع: خبرگزاری حوزه

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر